Referent / referentka oddělení podpory řízení úřadu

Kroměříž
24.100 – 34.370 Kč

Pracoviště Městského úřadu Kroměříž

  • Druh práce: Provádění konzultační a poradenské činnosti v oboru samosprávy
  • Vykonávaná agenda: zabezpečení organizační a metodické podpory chodu úřadu v oblasti řízení, optimalizace procesů, rozvoje moderních metod řízení apod., plnění úkolů spojených se členstvím města Kroměříže v Benchmarkingové iniciativě 2005, rozvíjení aktivit města Kroměříže se zaměřením na zvyšování kvality řízení městského úřadu (dále jen „MěÚ“), spolupráce na koordinaci procesu strategického plánování na úrovni MěÚ, analyzování a vyhodnocování metod a formy možných ekonomických úspor v nákladech na činnost MěÚ a jejich realizace, vedení evidence služebních vozidel včetně evidence spotřeby pohonných hmot a oprav, plnění povinností spojených s rolí správce smluv odboru kancelář úřadu, podílení se na přípravě podkladů pro zadávání veřejných zakázek souvisejících s vnitřním chodem MěÚ, poskytování metodické podpory při implementaci Spisového řádu Městského úřadu Kroměříž
  • Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka: předpoklady podle § 4 zákona o úřednících: vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání, min. 3 roky praxe ve veřejné správě či samosprávě, řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič, znalost moderních metod řízení, znalost problematiky strategického plánování, výborná znalost práce na PC (MS OFFICE), samostatnost, flexibilita, zodpovědnost, důslednost, spolehlivost, pečlivost, vysoké pracovní nasazení, odolnost vůči stresu, velmi dobré organizační a komunikační schopnosti, ochota dále se vzdělávat a učit se novým věcem
  • Výhodou: praxe na obdobné pracovní pozici, znalost práce v aplikaci spisová služba od společnosti Geovap spol. s r.o
  • Platová třída: 10, Pracovní poměr na dobu neurčitou, Předpokládaný nástup dohodou
  • Uchazeči předloží písemnou přihlášku, která musí obsahovat náležitosti podle § 7 odst. 4 zákona o úřednících: jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení pobytu, jde-li o cizího státního občana, datum a podpis

(Formulář přihlášky k vyplnění je možno nalézt na webových stránkách města Kroměříže www.mestokromeriz.cz v sekci Volná pracovní místa).

  • K přihlášce musí být připojeny doklady podle § 6 odst. 4 zákona o úřednících: strukturovaný životopis o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností, výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
  • Přihlášky doplněné o požadované doklady doručte osobně nebo poštou nejpozději do 20. dubna 2023 na adresu: Město Kroměříž, oddělení personální, Mgr. Bc. Radka Gabrielová, Velké náměstí 115, 767 01 Kroměříž, NEBO do datové schránky: ID bg2bfur.

Později doručené přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení. Obálku, či datovou zprávu, prosím, označte: „VŘ konzultační a poradenská činnost v samosprávě – NEOTVÍRAT“ . Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu, či nevybrat žádného zpřihlášených uchazečů / uchazeček.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

SMS finance, a.s. | SMS finance, a.s. | Kroměříž Kroměříž
  • 45 000 – 60 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. října
MARWEL,s.r.o. | MARWEL,s.r.o. | Záříčí Záříčí
  • 32 000 – 38 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 10. října
AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby | AWP P&C Česká republika -… | Celá ČR Celá ČR
  • 30 000 – 33 400 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 7. října
ČISTIČ BOT.CZ, s.r.o. | ČISTIČ BOT.CZ, s.r.o. | Smíchov, Praha Smíchov, Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 16. října
Zámek Břežany, příspěvková organizace | Zámek Břežany, příspěvková… | Břežany, Znojmo Břežany, Znojmo
  • 22 000 – 27 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 16. října
Mosolf Automobillogistik s.r.o. | Mosolf Automobillogistik s.r… | Mladá Boleslav Mladá Boleslav
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
  • Vhodné také pro zdravotně postižené
Zveřejněno: 16. října
ALBAform CZ s.r.o. | ALBAform CZ s.r.o. | Žďár nad Sázavou Žďár nad Sázavou
  • 30 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 16. října

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
ARCgroup s.r.o., Proveon, a.s., První novinová společnost a.s., Zlínský kraj, Správa silnic Olomouckého kraje, příspěvková organizace, Blatnická pekárna s.r.o., Trenkwalder a.s., Česká pošta, s.p., AM INTERIÉR, a.s., Partners Financial Services, a.s., SMS finance, a.s., Ramseier Czech s.r.o., Randstad HR Solutions s.r.o., GLOBAL RECYCLING a.s., HAKUNA MATATA s.r.o., Česká spořitelna, a.s., INDEX NOSLUŠ s.r.o., Comac jobs s.r.o., B+N Czech Republic Facility Services s.r.o., NIVEKO s.r.o., MARWEL,s.r.o., ZÁLESÍ a.s., PERFO LINEA a.s., JCOS s.r.o., Jobs Contact Personal, s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., ELKOPLAST CZ, s.r.o., NewWaterMeaning s.r.o., ARLES, s.r.o., AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby, GECO, a.s.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Recepční, Referent / Referentka, Specialista / specialistka plánování, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Disponent / disponentka dopravy, Kurýr / Kurýrka, Logistik / Logistička, Pracovník / pracovnice poštovního provozu, Skladník / Skladnice, Bankovní specialista / specialistka, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Makléř / Makléřka, Finanční kontroling, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Účetní, Mediální specialista / specialistka, Account Manager / Key Account Manager, Manažer / manažerka zahraničního obchodu, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Obsluha lidí, Pokladní, Pomocný pracovník / pracovnice v obchodě, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka ve službách, Vedoucí obchodu, Krupiér / Krupiérka, Rozpočtář / Rozpočtářka, Obchodní manažer / manažerka, Provozní manažer / manažerka, Kontrolor / Kontrolorka, Specialista / specialistka státní správy, Úředník / Úřednice, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Pracovník / pracovnice v sociálních službách, Finanční účetní, Mzdový / mzdová účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Celá ČR, Zlín, Zlín, centrum, Prostějov, centrum, Uherské Hradiště, Prostějov, Louky, Zlín, Kroměříž, Klenovice na Hané, Přerov, Otrokovice, Slušovice, Záříčí, Fryšták

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

agenda na dobu neurčitou
Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství  na Rohlik.cz

SKVĚLÝ TIP

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství na Rohlik.cz

CHCI VYHRÁT