REFERENT / REFERENTKA ODDĚLENÍ PŘEZKUMU HOSPODAŘENÍ OBCÍ (odbor analýz, podpory řízení a kontroly)

Náchod
23.110 – 38.570 Kč

Ředitel krajského úřadu vyhlašuje v souladu se zákonem č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů výběrové řízení č. 48/2025 (VR48_2025) na obsazení pracovního místa druh práce: referent/referentka oddělení přezkumu hospodaření obcí (odbor analýz, podpory řízení a kontroly)
Platové zařazení: 9. – 11. platová třída.
Pracovní poměr: na dobu neurčitou – plný pracovní úvazek.
Termín nástupu: 01.01.2026, popř. dle dohody.
Místo výkonu práce: primárně Náchod + dle potřeby Hradec Králové.

Předpoklady: dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů.

Požadované vzdělání: vysokoškolské v magisterském studijním programu nebo v bakalářském studijním programu, případně vyšší odborné nebo střední s maturitní zkouškou s tříletou odbornou praxí v činnosti, která souvisí s předmětem přezkoumání – účetnictví, rozpočtové hospodaření a nakládání s majetkem obcí, finanční kontrola nebo audit, veřejné zakázky (obor školního vzdělání: ekonomika a management, ekonomie, národní hospodářství, podniková ekonomika a management, management a hospodaření ve veřejné správě, nebo příbuzné obory).

Charakteristika vykonávané práce: provádí komplexní zajišťování přezkoumávání hospodaření měst, obcí a dobrovolných svazků obcí v rámci kraje dle zákona č. 420/2004 Sb.; prohlídky a odbornou metodickou činnost na úseku daní a poplatků u obcí; kontrolu nakládání s veřejnými finančními prostředky, kontrolu souladu finančních a majetkových operací územního celku s principy 3E; kontrolu dodržení účelu poskytnuté dotace a podmínek jejich použití; v případech stanovených zákonem č. 420/2004 Sb., o přezkoumávání hospodaření územních samosprávných celků a dobrovolných svazků obcí, ukládá pořádkové pokuty a projednává přestupky – zákon č. 250/2000 Sb.

Uvítáme: zkušenosti s prací v oblasti kontrol hospodaření obcí a DSO a veřejné správy; znalost účetnictví; orientaci v právních předpisech souvisejících s oborem požadované práce a schopnost jejich praktické aplikace: zejména zákony – č. 128/2000 Sb., o obcích, č. 129/2000 Sb., o krajích, č. 500/2004 Sb., správní řád, č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, č. 420/2004 Sb., o přezkoumávání hospodaření ÚSC a DSO, č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů a znalost prováděcích vyhlášek k daným zákonům.

Další požadované dovednosti, schopnosti, znalosti: velmi dobrá znalost práce na PC (Windows, MS Office, internet a správa souborů); schopnost týmové spolupráce, logického, analytického a tvůrčího myšlení; samostatné uvažování a organizační schopnosti; pohotovost, vysoké pracovní nasazení, odpovědný přístup k plnění úkolů; řidičské oprávnění skupiny B – aktivní řidič/řidička.

Bližší informace k obsahu práce Vám podá Ing. Gabriela Střelečková, vedoucí oddělení přezkumu hospodaření obcí, tel.: zobrazit tel. číslo , mobil: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes odpovědní formulář

Uzávěrka přihlášek je 4. 12. 2025 ve 12:00 hod. (v této lhůtě musí být přihláška doručena Krajskému úřadu Královéhradeckého kraje). Přihlášku s požadovanými náležitostmi zašlete na níže uvedenou adresu v zalepené obálce s uvedením adresy podavatele, s označením čísla výběrového řízení a nápisem NEOTVÍRAT nebo prostřednictvím datové schránky ID – gcgbp3q (za předpokladu dodržení požadovaných náležitostí).
Královéhradecký kraj – Krajský úřad, Odbor kancelář ředitele KÚ – oddělení personální, VR48_25, Pivovarské náměstí 1245, 500 03 Hradec Králové.

Veškeré informace k výběrovému řízení jsou k dispozici na https://www.khk.cz/urad/uredni-deska/kukhk-vyhlasuje-vyberove-rizeni-na-obsazeni-pracovniho-mista-referent/ka-oddeleni-prezkumu-hospodareni-obci

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

NEMEC WORLD s.r.o. | NEMEC WORLD s.r.o. | Náchod Náchod
  • 30 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby | AWP P&C Česká republika -… | Celá ČR Celá ČR
  • 30 000 – 33 400 Kč
  • Plný úvazek
včerejší

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
NEMEC WORLD s.r.o., Česká pošta, s.p., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby, CRI ameba.eu, s.r.o., Alerta s.r.o., Česká spořitelna, a.s., ČSOB Stavební spořitelna, a.s., EVROPA services Czech s.r.o., AC Jobs, s.r.o., B R U K O V , spol. s r.o., NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, Rubena, s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Specialista / specialistka plánování, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Celník / Celnice, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Odborný asistent / asistentka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Nákupčí, Obchodník / Obchodnice, Obsluha lidí, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka nákupu, Specialista / specialistka ve službách, Generální ředitel / ředitelka (CEO), Oblastní ředitel / ředitelka, Výkonný ředitel / ředitelka, Specialista / specialistka telekomunikací, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Finanční účetní, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Náchod, Trutnov, Celá ČR, Úpice, Střední Předměstí, Trutnov, Týniště nad Orlicí, Rychnov nad Kněžnou, Smiřice, Dvůr Králové nad Labem

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

audit na dobu neurčitou pivovar zkušenost