- 80 000 – 110 000 Kč
- Plný úvazek

Více informací získáte na stránkách Města Prachatice.
Město Prachatice připouští přijetí do pracovního poměru zájemce nedisponujícího osvědčením zvláštní odborné způsobilosti ani osvědčením o úspěšném vykonání úřednické zkoušky, a to pro případ, že nebude z objektivních důvodů možné obsadit pozici uchazečem, který uvedeným disponuje. Takový zaměstnanec následně pro možnost setrvání na pracovní pozici musí osvědčení zvláštní odborné způsobilosti pro správní činnost stavební řád a vyvlastnění získat do 3let od vzniku pracovního poměru.
Rovněž je možné (§ 313 odst. 4 stavebního zákona) přijetí do pracovního poměru zájemce – úředníka, který ke dni nabytí účinnosti zákona 283/2021 Sb. vykonává činnost obecného nebo speciálního stavebního úřadu a splňuje kvalifikační požadavky pro výkon činnosti na obecném nebo speciálním stavebním úřadu podle dosavadní právní úpravy.
Pozn.: Za bezúhonnou se nepovažuje fyzická osoba, která byla pravomocně odsouzena: (a) pro trestný čin spáchaný úmyslně, nebo (b) pro trestný čin spáchaný z nedbalosti za jednání související s výkonem veřejné správy, pokud se podle zákona na tuto osobu nehledí, jako by nebyla odsouzena.
Písemnou přihlášku s požadovanými doklady doručí zájemce v listinné podobě osobně, popřípadě zašle poštou na adresu: Městský úřad Prachatice, Velké náměstí 3, 383 01 Prachatice, nebo datovou schránkou, tak, aby na podatelnu městského úřadu byla doručena nejpozději 27.09.2024 (pátek) do 12:00 hodin. Obálku (datovou zprávu) označí zájemce „Výběrové řízení – referent/ka stavebního úřadu“.
Pozn.: Přihlášky doručené po výše uvedeném termínu (platí též pro doručování poštovní přepravou či datovou schránkou) a jiným způsobem než výše uvedeným (např. e-mailem), nebudou akceptovány.
Podrobnější informace podá:
Mgr. Luboš Šafránek, tajemník Městského úřadu Prachatice,
telefon: zobrazit tel. číslo , e-mail:
Ing. Antonín Jurčo, vedoucí odboru stavebně správního a památkové péče Městského úřadu Prachatice, tel.: zobrazit tel. číslo , e-mail:
Přihláška musí obsahovat tyto náležitosti:
" jméno a příjmení, titul
" datum a místo narození
" státní příslušnost
" místo trvalého pobytu
" číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana
" telefonní kontakt
" e-mail (pokud existuje)
" datum a podpis
K přihlášce zájemce připojí:
" životopis
" výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíce (originál, případně ověřená kopie, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad, osvědčující bezúhonnost, vydaný domovským státem (pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením)
" ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
" motivační dopis
" ověřenou kopii listiny prokazující splnění kvalifikačních požadavků vzdělání dle výše uvedených požadavků pro vznik pracovního poměru (nejedná-li se o nejvyšší dosažené vzdělání)
" kopii listiny prokazující požadovanou praxi, je-li potřebná k doložení splnění výše uvedených požadavků pro vznik pracovního poměru
" ověřenou kopii osvědčení zvláštní odborné způsobilosti pro správní činnost stavební řád a vyvlastnění, nebo osvědčení o úspěšném vykonání úřednické zkoušky pro obor státní služby, jehož součástí je stavební řád, je-li zájemce jeho držitelem.
Vzor přihlášky lze stáhnout na adrese: www.prachatice.eu v sekci „Město – Volná pracovní místa“
Přílohy přihlášky budou uchazečům odeslány zpět společně s oznámením výsledku výběrového řízení. Přihláška zůstane ve složce výběrového řízení a bude s ní nakládáno v souladu se spisovým a skartačním řádem.
Město Prachatice si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu a bez udání důvodů či nevybrat žádného z uchazečů.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?