- 80 000 – 110 000 Kč
- Plný úvazek

Místo výkonu práce: Prachatice, Velké náměstí 3
Nové kolegyni nebo kolegovi nabízíme:
Platovou třídu: 11 (dle nařízení vlády č. 222/2010 Sb. o katalogu prací ve veřejných službách a správě a nařízení vlády č. 341/2017 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, vše ve znění pozdějších předpisů)
Osobní příplatek v závislosti na pracovní výkonnosti zaměstnance a výsledcích jeho práce.
Pracovní poměr: na dobu neurčitou
Předpokládaný nástup: září-říjen 2024, konkrétní termín nástupu dle dohody
Další požadované znalosti, dovednosti a předpoklady:
" tah na branku
" praxe a znalost problematiky v oblasti státní správy a samosprávy včetně znalosti místních poměrů výhodou
" dobrá znalost práce na PC, zejména schopnost používat MS Office a vyhledávání na internetu, praxe v užívání dalšího specializovaného softwaru (GIS, ArcGIS apod.) výhodou
" řidičský průkaz sk. B a ochota řídit služební vozidlo s dalšími pasažéry
" velmi dobrá schopnost jednání s lidmi zejména v konfliktních situacích, psychická odolnost
" schopnost samostatné i týmové práce
" komunikační a organizačních schopnosti
" schopnost analytického myšlení
" prezentační schopnost
" schopnost a potřeba dohledávaní souvislostí k řešeným věcem a promýšlení účinků konání
" zodpovědný přístup k výkonu práce
" znalost stavebního zákona, správního řádu a praxe ve veřejné správě výhodou
Zaměstnancům nabízíme:
" stabilní zázemí a jistotu včetně pravidelného měsíčního příjmu
" dobré pracovní podmínky
" dovolenou v délce 25 dnů
" pružnou pracovní dobu
" příspěvek na stravování formou stravenkového paušálu
" příspěvek na penzijní připojištění
" příspěvek na individuální vzdělávání (jazykové či jiné kurzy)
" bezúročné půjčky na vybavení domácnosti či pořízení nebo rekonstrukci bytu
" zdravotní volno (sick-day) v rozsahu čtyř dnů ročně
" volno na péči o vlastní děti či vnoučata do 10let věku v rozsahu dvou dnů ročně
" získání odbornosti v oblasti veřejného stavebního práva
" dobrodružnou práci v rámci digitalizace stavebního řízení, v rámci které se nebudete nudit
Písemnou přihlášku s požadovanými doklady doručí zájemce v listinné podobě osobně, popřípadě zašle poštou na adresu: Městský úřad Prachatice, Velké náměstí 3, 383 01 Prachatice, nebo datovou schránkou, tak, aby na podatelnu městského úřadu byla doručena nejpozději 30.08.2024 (pátek) do 12:00 hodin. Obálku (datovou zprávu) označí zájemce „Výběrové řízení – referent/ka stavebního úřadu“.
Pozn.: Přihlášky doručené po výše uvedeném termínu (platí též pro doručování poštovní přepravou či datovou schránkou) a jiným způsobem než výše uvedeným (např. e-mailem), nebudou akceptovány.
Podrobnější informace podá:
Mgr. Luboš Šafránek, tajemník Městského úřadu Prachatice,
telefon: zobrazit tel. číslo , e-mail:
Ing. Antonín Jurčo, vedoucí odboru stavebně správního a památkové péče Městského úřadu Prachatice, tel.: zobrazit tel. číslo , e-mail:
Kompletní informace o výběrovém řízení jsou na internetových stránkách města.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?