- Plný úvazek
z: 10.7.2020, a: 5.10.2020
Administrativa provozních činnosti malé české firmy: evidence zakázek, výkazů práce, skladu, nákup materiálu, evidence majetku, pokladna, knihy jízd, fakturace, revize, odpady atp., provoz recepce, evidence spojená s provozem rekreačního areálu.
Příprava podkladů personální a mzdové agendy, pracovní doba: 6:30 – 15:00 hodin.
Požadavky: ukončená střední škola zakončená maturitní zkouškou – ekonomická výhodou
Práce na PC na úrovni pokročilého uživatele – MS Office, jednoduchá úprava obrázků/fotografií, psaní všemi 10, e-mailová komunikace.
Organizační a komunikační dovednosti, samostatnost, zodpovědnost, řidičský průkaz sk. B, způsobilost k právním úkonům, trestní bezúhonnost.
Zájemci zasílejte své životopisy na e-mail: e-mail přes



