- 35 000 – 42 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Do studia s masážemi Sen Sawan v Olomouci hledáme spolehlivou/vého kolegu na
pozici „recepční/vedoucí pobočky“. Jedná se o práci na HPP. Pokud jsi samostatná/ný,
chcete rozvíjet své manažerské a komunikační schopnosti (time management,
komunikace, asertivita atd.), pracovat ve stabilní společnosti a podílet se na jejím růstu,
chcete získat nové zkušenosti, pak čekáme právě na Vás! Náplní práce je zodpovědnost
za chod recepce zahrnující: Správu rezervací, Komunikaci s klienty, Administrativní
činnost, Práci s pokladnou, Vyřizování telefonických hovorů, emailů a pošty, Neustálé
udržování čistoty.
V případě zájmu od Vás očekáváme: Znalost Aj – min. středně pokročilý (denní
komunikace), Dobré komunikační schopnosti, zdvořilost, příjemné vystupování,
Zodpovědnost, spolehlivost, samostatnost, Time management, Základní znalost
Microsoft Office, PC, Aktivní přístup k práci, Selský rozum a týmový duch, Ochotu učit
se novým věcem, Kvalitně odváděnou práci.
Kontakt je možný POUZE telefonicky nebo emailem.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.