- Plný úvazek
Pracovní pozice je vhodná i pro osoby zdravotně znevýhodněné a OZP 1.-2. stupně.
Možnost zkráceného úvazku..
Náplň práce: správa objednávek- přijatých/vydaných a komunikace s dodavateli/odběrateli; zajišťování logistiky; personální a mzdová agenda; příprava podkladů pro účetní; denní komunikace s kolegy z vedlejších oddělení; operativní nákup; průbežné vyjednávání výhodnějších podmínek u dodavatelů a fakturace v programu Pohoda.
Požadujeme: zodpovědnost, samostatnost, spolehlivost a pečlivost; příjemné vystupování; pozitivní přístup k práci; ochotu učit se novým věcem; praxi na obdobné administrativní pozici; uživatelskou znalost MS Office (Outlook, Excel, Word); anglický jazyk (alespoň na úrovni B1); znalost účetního programu Pohoda vítána.
Nabízíme:práci na dobu určitou- záskok za MD/RD, s možností prodloužení na dobu neurčitou; odpovídající platové podmínky, po zaučení možné půlroční odměny; přátelský pracovní kolektiv; k dispozici PC, mobil; dovolenou navíc.
Nástup: možný ihned nebo dle dohody.
V případě zájmu nám zašlete Váš strukturovaný životopis s motivačním dopisem na e-mail . V nejbližší době Vás budeme kontaktovat.
Budeme se těšit na případnou spolupráci!