- Ústí nad Labem
- Krajské ředitelství policie Ústeckého…
Bohužel, tato nabídka již není aktuální.
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Co od Vás očekáváme:
Místo výkonu práce: Plynárenská 225/11, Ústí nad Labem-Všebořice.Náplň práce:
- " Kompletní vedení administrativy.
- " Péči o zasedací místnost a hosty
- " Uspořádání interních či externích jednání
- " Administrativa, příprava dokumentů a správa dat
- " Evidenci a správě smluv.
- " Účastnit se porad a jednání a vytvoření zápisů z jednání, porad
Požadujeme:
- " Komunikaci s kolegy, tak s externími partnery.
- " Flexibilnost, pečlivost, zodpovědnost, pracovitost v týmu i samostatně
- " Znalost práce s MS Office, znalost prostředí Helios výhodou.
- " Chuť pracovat a naučit se něco nového
Nabízíme:
- " Důkladné zaškolení a přátelský kolektiv.
- " Pěkné pracovní prostředí.
- " Seberealizaci a možnost kariérního růstu.
- " Nadstandardní finanční ohodnocení.
- " Po zkušební době částečně flexibilní pracovní dobu.
- " Občerstvení a obědy na pracovišti.
- " Smlouvu na dobu určitou (později možnost doby neurčité), práci na HPP.
Benefity:
- " Bonusy/prémie, mobilní telefon, notebook, flexibilní začátek/konec pracovní
- doby, vzdělávací kurzy, školení, občerstvení na pracovišti, individuální rozvržení
- pracovní doby, možnost si napracovat hodiny, možnost delšího neplaceného volna.
- Kontakt:
- zaslat životopis s fotografií na email: , my se ozveme a pozveme na pohovor.