- Plný úvazek

První kontakt e-mailem nebo telefonicky v době od 8:00 – 15:00 hodin, po-pá.
Úspěšná společnost zabývající se správou nemovitostí příjme schopného pracovníka/ci na pozici
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK SPRÁVY NEMOVITOSTÍ
POŽADUJEME:
SŠ vzdělání – stavební obor je výhodou
znalost práce na PC – Word, Excel, WinDomy – výhodou.
Výborné komunikační schopnosti, odolnost proti stresu, schopnost administrativní práce, samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost.
NABÍZÍME:
Nástupní plat dle znalostí a praxe od 20.000,– Kč,
Práci ve stabilní a zavedené firmě v dobrém kolektivu.
Zaškolení, zapracování a další odborný růst.
5 týdnů dovolené.
Pracoviště Brno, tř. Kpt. Jaroše 7b.
Nástup ihned nebo dle dohody.
Informace na tel. zobrazit tel. číslo (Bc. Radka Hloušková), nabídky a profesní životopisy zasílejte na e-mail: info@bytova-správa.cz
Zaměstnanecké výhody:
5 týdnů dovolené, školení a vzdělávání, odměny dle Pracovního řádu
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?