- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro zdravotně postižené
Pracovní poměr na dobu určitou – zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou s šestiměsíční zkušební lhůtou. Pracovní smlouva bude uzavřena v souladu s ust. § 178 zákona č. 234/2014 Sb. o státní službě.
Zaměstnanec bude pracovat na služebním místě a v rámci sjednaného druhu práce bude konat činnosti podle zákona o státní službě.
Obory služby na služebním místě: Pracovněprávní vztahy a Platy mzdy a jiné odměny za práci.
Místem výkonu práce je Oblastní inspektorát práce pro Královéhradecký kraj a Pardubický kraj, Říční 1195, 501 01 Hradec Králové. Kontrolní činnost bude prováděna zejména v okrese Ústí nad Orlicí.
Předpokládanýn dnem nástupu do práce je duben 2022, nebo dle dohody později.
Platové zařazení dle nařízení vlády č. 304/2014 Sb.,10. platová třída.
Hlavní činností na tomto pracovním místě je:.
u vybraných subjektů (kontrolovaných osob) provádí kontrolu v oblasti pracovních podmínek se zaměřením na dodržování povinností vyplývajících z pracovněprávních předpisů. Kontroly budou prováděny zejména v okrese Ústí nad Orlicí
Požadavky na služební místo:
Termín na podání přihlášek do VŘ je do 10.3.2022.
Motivační dopis doplněný strukturovaným profesním životopisem doručte na adresu nebo e-mail:
Dagmar Matějková
Oblastní inspektorát práce pro Královéhradecký kraj a Pardubický kraj
Říční 1195
501 01 Hradec Králové
e-mail:
S případnými dotazy se obracejte na paní Dagmar Matějkovou, tel: zobrazit tel. číslo .
Vybraní zájemci budou pozváni k užšímu výběrovému řízení na oblastním inspektorátu práce.
Zaměstnavatel si vyhrazuje právo nevybrat žádného z přihlášených uchazečů a výběrové řízení zrušit.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?