- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Pracovní poměr na dobu neurčitou, jednosměnný provoz – pracovní doba 7,5 hodin denně.
Pozice je vhodná i pro osoby zdravotně znevýhodněné a osoby se zdravotním postižením s max. 2. stupněm invalidity.
Jaké budou Vaše úkoly: aktivní pomoc při řešení technických problémů zákazníka, odpovědnost za servisní podporu produktové řady silničních válců, zpracování dokumentace a návodek řešení problémů, shromažďování a sdílení informací o podskupinách našich produktů, podílet se na školení servisních techniků dealera, servisní činnost, kooperace se zahraničními servisními techniky Ammann, spolupracovat s dalšími kolegy a vedoucím servisu.
Co od Vás zaměstnavatel očekává: ukončené středoškolské vzdělání s maturitou nebo vysokoškolské vzdělání technického zaměření; znalost práce na PC (MS Office); znalost AJ minimálně na úrovni B2 – středně pokročilý; řidičský průkaz sk. B (sk. T nebo C, popř. strojnický průkaz výhodou); elektrotechnické vzdělání výhodou; základní znalost hydrauliky výhodou; aktivní přístup, kreativitu a samostatnost.
Zaměstnavatel nabízí: zaměstnání v úspěšné firmě s dlouhou tradicí, příjemné pracovní prostředí a fajn kolektiv, zaškolení po nástupu do zaměstnání, systém firemního vzdělávání a odborného rozvoje, mzdu odpovídající Vašim zkušenostem a pracovnímu výkonu.
Zaměstnanecké výhody: příspěvek na dojíždění, penzijní spoření; příspěvky na sport, kulturu, fitness, zdraví a dovolenou formou kafeterie; dotování stravování v sídle zaměstnavatele, zvýhodněné volání, systém firemního vzdělávání a odborného rozvoje, 5 týdnů dovolené.
Kontakt – paní Nikol Chaloupková, tel.: zobrazit tel. číslo (v době od 08:00 hod. do 17:00 hod.), e-mail: e-mail přes (pro zaslání životopisu).
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?