- 45 000 – 90 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Služební místo: Terénní pracovník/pracovnice
projektu „Společně to dokážeme v Ústeckém kraji“
reg. č. CZ.03.1.48/0.0/0.0/15_010/0000040
Pracoviště: Oddělení projektů EU Odboru zaměstnanosti a EU Krajské pobočky Úřadu práce ČR v Ústí nad Labem
Místo výkonu: Chomutov pro oblast Chomutov, Kadaň a Klášterec nad Ohří.
Hlavní náplň činnosti:
" Pracovník zajišťuje v přidělené oblasti (lokalitě) realizaci projektových aktivit. Jde především o výběr účastníků, realizaci rekvalifikací, poradenských aktivit, diagnostik, motivačních kurzů, monitoring zaměstnavatelů a zprostředkování zaměstnání. Dále se podílí na výběru a přidělení účastníků projektu na konkrétní projektové aktivity.
V případě zprostředkování zaměstnání, poskytuje aktivně účastníkům pracovní asistenci. Podílí se na administraci a vyplácení přímé podpory účastníkům projektu. Zabezpečuje průběžný monitoring zaměstnavatelů, oslovuje zaměstnavatele, vyhledává volná pracovní místa pro účastníky projektu, poskytuje zaměstnavatelům odborné poradenství a konzultace k možnostem zaměstnávání účastníků. Spolupracuje na zadávání dat z realizace projektu do informačních systémů a databází. Úkolem Terénního pracovníka je zapojovat CS do projektu z řad klientů sociálních služeb, což mnohdy zahrnuje schůzky s klienty sociálních služeb ještě před samotným vstupem do projektu, případně schůzky se zástupci NNO – poskytovatelů sociálních služeb, kteří při motivaci klientů hrají také podstatnou roli. Terénní pracovník zajišťuje zejména kontakt a předání podstatných informací účastníkům (např. seznamy rekvalifikačních zařízení s kontakty, podpora při vyplňování dokumentů k zajištění zvolené rekvalifikace, informace o disponibilních pracovních místech jak s finanční podporou, tak na volném pracovním trhu). V případě zprostředkování zaměstnání poskytuje účastníkům aktivní pracovní asistenci. Terénní pracovník pomáhá účastníkům při adaptaci na nové podmínky v zaměstnání, zvládnutí první výplaty nezřídka postižené exekučními srážkami, vyplácení doprovodných opatření před nástupem do zaměstnání, ale i po něm. Zabezpečuje průběžný monitoring zaměstnavatelů, oslovuje zaměstnavatele, vyhledává volná pracovní místa pro účastníky projektu, poskytuje zaměstnavatelům odborné poradenství a konzultace k možnostem zaměstnávání účastníků.
Kvalifikační a další požadavky:
" minimálně vyšší odborné vzdělání
" znalost práce na PC (MS Office)
" výborné komunikační schopnosti
" odpovědnost, samostatnost, flexibilita, bezúhonnost
" profesionální vystupování, psychická odolnost
" řidičský průkaz sk. B výhodou
" svéprávnost, bezúhonnost, zdravotní způsobilost, státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o EHP dle § 25 odst. 1 písm. a) a splnění předpokladu dle § 25 odst. 2 z. č. 234/2014 Sb., o státní službě
Pracovní podmínky:
" platové zařazení v 10. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy,
po zkušební době možnost přiznání osobního příplatku
" pružná pracovní doba – plný úvazek
" předpokládaný nástup od 1. dubna 2022
" pracovní poměr na dobu určitou (zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou)
se zkušební dobou 6 měsíců (určena v souladu s § 178 odst. 3 zákona o státní službě, v platném znění) nejdéle po dobu realizace projektu.
Zaměstnanecké výhody:
" 5 týdnů dovolené
" 5 dní indispozičního volna (sick days)
" 1 den volna na vyřízení osobních záležitostí
" stravenky v hodnotě 90 Kč
" příspěvky z fondu kulturních a sociálních potřeb
" odměny k životním a pracovním výročím
V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději dne 10. března 2022 na e-mailovou adresu e-mail přes .
Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků. Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na VŘ.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?