- 30 000 – 59 000 Kč
- Plný úvazek
POPIS POZICE:
Řízení oddělení kvality
Odpovědnost za všechny systémy kvality
Řídí, plánuje a provádí interní audity, vč. jejich vyhodnocování s doporučeními
Odpovídá za přípravu pro přezkoumání systému vedení společnosti
Provádí koordinaci a dokumentaci vydávání směrnic, pracovních postupů a rozhodnutí
Školení zaměstnanců v oblasti kvality, definování potřebných školení
Sledování aktualizace norem, zavádění do systému společnosti
Účast na poradách vedení, příprava reportů a akčních plánů
Správa dat na portálu zákazníka
POŽADAVKY: SŠ/VŠ vzdělání
Praxe v automotive podmínkou
Znalost SPC, VDA 6.5, PSCR, IATF 16949
NABÍZÍME:
Zajímavé platové ohodnocení dle praxe a zkušeností
Stravenky 80,– Kč/den
Možnost čerpání benefitů v rámci sociálního fondu
5 týdnů dovolené
Pružná pracovní doba
Životopisy prosím zasílejte na adresu: e-mail přes , tel: zobrazit tel. číslo

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.