Manažer Kvality

Hodonín

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Máme pro vás tisíce pracovních příležitostí, které čekají právě na vás:
Zobrazit všechny nabídky
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Pro stabilní českou výrobní společnos, působící na trhu sklářské, letecké a strojní výroby, hledáme MANAŽERA KVALITY!
Hledáte pracovní uplatnění v moderní a prosperující společnosti? Máte zkušenosti z manažerské pozice ve výrobní společnosti? Orientujete se v oblasti managementu kvality a máte právní, či ekonomické povědomí? Jste schopni komunikovat v anglickém, či německém jazyce? Jste aktivní a celoživotně se chcete vzdělávat? Disponujete flexibilitou, kreativitou a nebojíte se řešení problémů a kooperace? Efektivně komunikujete a jste samostatní? Pak máme pro Vás skvělou kariérní příležitost, tak neváhejte a kontaktujte nás!

Pracovní náplň:

  • Formální zachycení, upevnění, kontrola a vyhodnocování sebekontroly a systému totální produktivní údržby
  • Návrh, implementace, kontrola, vyhodnocování a zdokonalování procesu ŘÍZENÍ NESHODNÝCH PRODUKTŮ (Analýza kořenových příčin; metoda 8D)
  • Koordinace obsahu a forem vedení příslušné dokumentace
  • Řízení procesu budování, udržování a rozvoje systému kvality dle norem ISO nebo odvětvových standardů
  • Plánování a kontrola pravidelných auditů dle požadavků norem ISO nebo odvětvových standardů
  • Navrhování způsobů dosahování předpokládané úrovně jakosti, zpracování prognóz a programů zvyšování jakosti
  • Zajišťování požadované kvalitativní úrovně vstupů, procesů a výstupů a organizace komplexního systému řízení jakosti
  • Vyhodnocování jakosti a kvality výrobků, výkonů, služeb a jiných výstupů.
  • Stanovování způsobů hodnocení a třídění jakosti, přejímacích podmínek, postupů a výstupů
  • Sledování a vyhodnocování ekonomických ztrát a nekvality
  • Zajišťování aktualizace evidence norem a vyřazování neplatných norem
  • Zpracovávání koncepcí spolupráce s ostatními útvary, v rámci řízení a plánování kontroly kvality a jakosti, v souladu s potřebami organizace
  • Stanovování dílčích způsobů hodnocení a třídění jakosti, přejímacích podmínek, postupů a výstupů
  • Organizace zjišťování kořenových příčin snížené kvality, navrhování a realizace opatření k nápravě
  • Analýza neshod v procesech / Podávání vlastních návrhů na eliminaci neshod/ Podílení se na nápravných a preventivních opatřeních
  • Péče o vlastní odborný rozvoj, sebevzdělávání, sledování vývojových trendů, nových postupů a technologií

Požadujeme:

  • Teoretické znalosti z oblasti managementu kvality; ekonomické a právní povědomí
  • Koordinace managementu kvality, normalizace a zkušebnictví v organizaci
  • Schopnost řízení procesu budování, udržování a rozvoje systému kvality organizace
  • Aplikace nástrojů managementu kvality (organizace a metody kontroly kvality, metodické řízení vstupní, mezioperační a výstupní kontroly v organizaci a další …)
  • Efektivní komunikace, kooperace a schopnost řešit problémy
  • Objevování a orientace v informacích
  • Vedení, organizace a motivace lidí
  • Počítačová a numerická způsobilost, znalost AJ
  • Způsobilost k řízení osobního automobilu

Nabízíme:

  • Zázemí stabilní a moderní výrobní společnosti
  • Systém firemního vzdělávání, péče o odborný rozvoj
  • Motivační finanční ohodnocení
  • Zaměstnanecké benefity
  • Nástup možný ihned

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

analýza audit auto automobil zkušenost
Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

VYHRAJ 1 000 Kč!

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

CHCI VYHRÁT