- 34 000 – 36 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek

Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Hledáte práci v čistém a tichém prostředí?
Jste rádi, když nejste celý den na nohou, ale můžete se i posadit?
Hledáme pracovníky na 2 i 3 směny.
Náplní práce je:
Drobná manuální práce
Testování výrobků
Obsluha výrobního zařízení
Možnost nastoupit na brigádu a pak přejít na HPP.
Nástupní mzdu od 20.000,– (podle směnnosti) a možné navyšování každé 3 měsíce dle zkušeností
25 dnů dovolené
10 minutová placená přestávka navíc
Extra příplatek za práci ve 3 směnném provozu – 1.500 Kč
Příspěvek na závodní stravování (pro Vás od 26 Kč)
Čtvrtletní odměny a bonusy
Čisté, tiché, bezprašné pracovní prostředí
Výborná dopravní dostupnost (zastávka autobusu přímo u zaměstnaneckého vchodu do areálu)
Možnost pracovat na stejné směně s vašim známým nebo rodinným příslušníkem
Nadstandardní příplatky
Hlídané parkoviště v areálu společnosti
nástupní bonus 5.000,– rozpočítaný do prvních 3 měsíců
Manuální zručnost – drobnější práce
Dobrý zrak
Schopnost práce v kolektivu
Umět pracovat podle manuálu
možnost chodit na 2 nebo 3 směny
Pokud o pracovní pozici máte zájem, pošlete svůj životopis nebo odpovězte na inzerát přes tlačítko odpovědět.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?