- 45 000 – 90 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Hlavní náplň činnosti:
" Zajišťuje pravidelný přenos informací o realizovaných projektech mezi jednotlivými pracovišti ÚP ČR v Ústeckém kraji. Spolupracuje při zpětném předávání informací, aktualit, výstupů z projektů a námětů. Spolupracuje na poradenské činnosti
u realizovaných projektů v daném regionu (uchazeči, zájemci, zaměstnavatelé, obce a další spolupracující organizace). Spolupracuje při organizaci informačních schůzek pro uchazeče a zájemce o zaměstnání a při zařazování cílových skupin
do realizovaných projektů. Spolupracuje s případnými dodavateli. Spolupracuje
při administraci a vyplácení příspěvků poskytovaných v rámci projektů. Spolupodílí
se na vedení a správě databází související s podporou v realizovaných projektech. Spolupracuje na zajištění publicity projektů dle pravidel OP Z. Připravuje aktuální podklady pro informace veřejnosti, tiskové zprávy, porady apod. Podílí
se na zpracování statistik k realizovaným projektům. Realizuje interní školení z oblasti OPZ a aktuálně realizovaných projektů. Při realizaci kazuistických seminářů z oblasti ESF se podílí na moderování a vedení semináře. Zpracovává výstupy z těchto seminářů (zápisu, kauz, případů vhodných do sborníku). Podílí se na monitorovacích návštěvách v rámci realizovaných projektů pro odhalení případných nedostatků
v průběhu jejich realizace. V rámci přidělených agend se předpokládá z počátku větší míra pracovních cest.
Kvalifikační a další požadavky:
" minimálně vyšší odborné vzdělání
" znalost práce na PC (MS Office)
" výborné komunikační schopnosti
" odpovědnost, samostatnost, flexibilita, bezúhonnost
" profesionální vystupování, psychická odolnost
" řidičský průkaz sk. B výhodou
" svéprávnost, bezúhonnost, zdravotní způsobilost, státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o EHP dle § 25 odst. 1 písm. a) a splnění předpokladu dle § 25 odst. 2
z. č. 234/2014 Sb., o státní službě
Pracovní podmínky:
" platové zařazení v 10. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy,
po zkušební době možnost přiznání osobního příplatku
" pružná pracovní doba – plný úvazek
" předpokládaný nástup od 15. května 2022
" pracovní poměr na dobu určitou (zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou)
se zkušební dobou 6 měsíců (určena v souladu s § 178 odst. 3 zákona o státní službě, v platném znění) nejdéle po dobu realizace projektu.
Zaměstnanecké výhody:
" 5 týdnů dovolené
" 5 dní indispozičního volna (sick days)
" 1 den volna na vyřízení osobních záležitostí
" stravenky v hodnotě 90 Kč
" příspěvky z fondu kulturních a sociálních potřeb
" odměny k životním a pracovním výročím
V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději dne 19. dubna 2022 na e-mailovou adresu e-mail přes
Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků. Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.
Více informací: https://www.uradprace.cz/web/cz/-/specialista-specialistka-esf-efes-krp-usti-nad-labem-19–04–2022
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?