- Plný úvazek
Požadavky pro výkon funkce
- vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou ekonomického zaměření podmínkou; znalost podvojného účetnictví; praxe výhodou
- orientace v právních předpisech: zákon o účetnictví, občanský zákoník (problematika společenství vlastníků jednotek, bytové vlastnictví, nájemní vztahy), daňové předpisy
- administrativní a organizační schopnosti, odpovědnost, samostatnost, pečlivost, dobré komunikační schopnosti a psychická odolnost
- uživatelská znalost práce na PC (MS Office, Internet, Outlook, účetní program STEREO nebo DUEL výhodou)
Základní vykonávané činnosti – druh práce:
zajištění ucelené účetní agendy v rámci samostatné působnosti města Mohelnice, zejména při výkonu správy společenství vlastníků jednotek, vedení podvojného účetnictví pro SVJ, administrativní agenda spojená s nájemními vztahy při pronájmu bytů
Podrobnosti k podání přihlášky najdete zde:
https://www.mohelnice.cz/volna-pracovni-mista/ds-4056/p1=98145
Lhůta, způsob a místo doručení přihlášek
Přihlášku se všemi požadovanými přílohami doručte do 02.05.2022 osobně na podatelnu městského úřadu – U Brány 916/2, Mohelnice (do 12:00 h) nebo poštou (rozhodující je podací razítko podatelny úřadu) na adresu:
Městský úřad Mohelnice, Odbor kancelář tajemníka, U Brány 916/2, 789 85 Mohelnice
Uzavřenou a neprůhlednou obálku označte „Výběrové řízení č. 5/2022“.
Případné dotazy zodpoví Mgr. Lucie Kutalová, vedoucí odboru, tel. zobrazit tel. číslo , mobil zobrazit tel. číslo , e-mail e-mail přes .