místo výkonu práce: Bruntál
náplň práce:
- jedná s českými i zahraničními zákazníky
- zakládá zakázky dle objednávek zákazníků do systému SAP
- zakládá nové odběratele a řeší reklamace
- zadává založené zakázky do výroby a potvrzuje objednávky zákazníkovi
- fakturuje odeslané zboží
- komunikuje se zákazníkem, obchodním zástupcem a ostatními odděleními firmy
požadujeme:
- německý jazyk na pokročilé úrovni (telefonická a emailová komunikace se zahraničními zákazníky), znalost druhého, např. anglického jazyka je výhodou
- uživatelskou znalost balíčku MS Office
- zkušenosti s programem SAP výhodou
- samostatnost, pečlivost a velmi dobré komunikační dovednosti
nabízíme:
- zaměstnání na plný pracovní úvazek na jednu směnu
- nástupní plat od 25.000,– Kč/měsíc
- 25 dní dovolené
- stravenkový paušál 115,– Kč/směnu
- odměny za nezameškané hodiny až 16.000,– Kč/rok
Bližší informace k pracovnímu místu poskytne personalista: Ing. Radek Krvač, tel: zobrazit tel. číslo . Životopis posílejte na e-mail: e-mail přes , vybraní uchazeči budou osloveni a pozváni k osobnímu pohovoru.