- 26 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Kont. os.: Zuzana Chlebová, Ornella Lehnertová e-mail přes
Popis pozice:
Exekuce testů a analýza výsledků
Reportování chyb
Příprava dat pro testování
Práce s?různými testovacími nástroji
Vstupní požadavky:
Schopnost ovládat standardní kancelářský software
Ochota učit se novým věcem a aktivně je uplatňovat v praxi
Systematičnost, analytické myšlení, orientace na detail
Schopnost organizovat a prioritizovat svou práci
Skvělé interpersonální a komunikační dovednosti, asertivita
Schopnost prezentovat výstupy své práce
Spolehlivost, schopnost dodržovat termíny, samostatnost
Angličtina alespoň na úrovni B1
Výhodou:
Předchozí zkušenosti s testováním
Zkušenosti s?programováním
Znalost SQL na úrovni psaní dotazů, znalost databázových procedur
Znalost webových služeb (SOAP/REST)
ISTQB certifikace
Výhody: další odborné vzdělávání – certifikace, příspěvky na sport a MHD, dovolená navíc

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.