- 38 400 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
Chtěl/a by si při práci využívat angličtinu? Lákají Vás nové výzvy? Orientujete se v technologii? Žádná další nabídka není podstatná, nabízíme Vám to, co hledáte. Pozice je vhodná i pro cizince.
Náplní Vaší práce
vypracovává a navrhuje funkční pracovní postupy pro oddělení testování elektronických a elektromechanických komponentů
rozvíjí, udržuje a podporuje tvorbu stávajícího zařízení pro PCBA
spolupráce při tvorbě testovacích plánu
koordinace činností souvisejících s odběrem vzorků a testování elektronických a elektromechanických komponentů
hlášení závad a problémů, které se vyskytli během testovacích procesů
příprava zkušebních zpráv, referenčních vzorků a dokumentace pro zákazníky
analyzuje a zlepšuje zkušební výnosy
vytváří a udržuje kompletní dokumentaci vzorku (PPAP, VDA)
sleduje aktivity na automatickém testovacím zařízení, v případě jeho poruchy nebo problému zajišťuje jeho provoz
zajišťuje všechny testy zařízení (udržování, kalibrace), audity výrobku a pravidelné prohlídky dodavatele
úzká spolupráce s HW a SW inženýry, výrobou a vývojovým týmem elektroniků ve Švýcarsku
Jak by měl vypadat profil ideálního uchazeče?
VŠ vzdělání ve strojírenství nebo průmyslových vědách
praxe v oboru elektronického zkušebnictví
pracovní zkušenosti se softwarem pro automatický vývoj testování LabVIEW a Test Stand
pracovní zkušenosti na projektech v automobilovém průmyslu
znalost elektrických a elektromechanických systémů, konstrukčních návrhů, testování a řešení problémů
znalost ISO/TS 16949, APQP, PFMEA
základní znalost PCB design
technické a analytické myšlení, smysl pro detail i celek, vizionářský přístup
flexibilita a ochota cestovat do zahraničních zemí, ochota pracovat v multikulturním týmu
předchozí zkušenost na podobné pracovní pozici
znalost anglického jazyka slovem i písmem
pokročilá znalost MS Office (Excel, Word, Outlook)
řidičský průkaz skupiny B, zkušenost s řízením motorových vozidel
ochotu cestovat, nabízíme zajímavé zahraniční cesty (Čína, Mexiko, Japonsko, Švýcarsko, …)
Nabídnout Vám můžeme:
práci ve stabilní společnosti
možnost karierního růstu
zajímavé finanční ohodnocení až 45 000Kč/ měsíc
příspěvek na stravování v hodnotě až 8000 Kč za rok a jídelnu přímo v areálu firmy
5 týdnů dovolené
benefity v rámci programu Cafeterie
13. mzda (dle kolektivní smlouvy)
možnost příspěvku na penzijní připojištění
V případě zájmu o tuto pozici nám zašlete životopis na email: nebo nás kontaktujte na tel.: zobrazit tel. číslo . Pokud si budete chtít prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.pracelehce.cz.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.