- 40 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
NÁPLŇ PRÁCE: obsluha podatelny a spisovny Kontaktního pracoviště Úřadu práce Svitavy, příjem, odesílání a třídění listovních zásilek, mailů a datových zpráv, vedení ucelené agendy elektronické spisové služby ARSYS, měsíční vložení podkladů do PC pro vyhodnocení činnosti podřízených ředitele, administrativa spojená s vytížením zasedací místnosti, administrativa spojená s provozem služebních aut
POŽADAVKY: ukončené středoškolské vzdělání s maturitou, velmi dobrá uživatelská znalost práce na PC, zejména MS Word, samostatnost, pečlivost, důslednost a spolehlivost, praxe ve státní správě výhodou
NABÍZÍME: platové zařazení v 7. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy, pružná pracovní doba – plný úvazek, předpokládaný nástup od 01.05.2019, pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) s perspektivou změny pracovního poměru na dobu neurčitou
KONTAKT: v případě zájmu o uvedenou pozici zašlete prosím elektronicky motivační dopis se strukturovaným životopisem nejpozději do středy 03.04.2019 na e-mailovou adresu: e-mail přes nebo písemně na adresu: Úřad práce ČR, Kontaktní pracoviště Svitavy, Ing. Jan Tesař, Bezručova 2055/13, 568 02 Svitavy

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.