- Ústí nad Labem
- O2 Czech Republic a.s.
Bohužel, tato nabídka již není aktuální.
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Co od Vás očekáváme:
Místo výkonu práce: Horova 1340/10, 400 01 Ústí nad Labemísto pracovního působiště: Horova 1340/10, 400 01 Ústí nad Labem
Požadavky:
- střední vzdělání s maturitní zkouškou v libovolném oboru
- zkušenost s programem e-SSL GINIS výhodou
- předchozí zkušenost na obdobné pozici vítána
- komunikativnost, zodpovědnost, samostatnost, pečlivost, spolehlivost, logické myšlení
- standardní uživatelská znalost práce na PC – MS Office
- řidičský průkaz skupiny B
- trestní bezúhonnost
- Hlavní náplň činnosti:
- Komplexní zajišťování spisové služby a předarchivní péče o písemnosti zahrnující neutajované informace, nebo údaje chráněné dle příslušných právních předpisů, nebo koordinace více spisoven. Zajišťování chodu podatelny, obsluha tiskárny, kopírovacího , skenovacío a laminovacího zařízení. Administativní pracovník je pověřenou osobou pro práci s datovou schránkou organizace a řídí služební motorové vozidlo.
Nabízíme:
- pracovní poměr na dobu určitou v délce trvání 1 roku se zkušební dobou 3 měsíce
- pružná doba služby s týdenní základní dobou služby 40 hodin
- 5 týdnů dovolené + 5 dní indispozičního volna
- platové rozpětí v rámci 7.platové třídy od 14.740,– Kč do 22.170,– Kč dle nařízení vlády č.
- 341/2017 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě
- + možnost osobního příplatku po zapracování
- Výčet dokladů, které připojí uchazeč o volné pracovní místo k přihlášce:
- písemnou přihlášku do výběrového řízení
- profesní životopis zaměřený zejména na předchozí průběh zaměstnání
- kopie o nejvyšším dosaženém vzdělání
V souladu s ustanovením § 11 zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, vyhlašovatel informuje uchazeče o tom, že bude shromažďovat, zpracovávat a uchovávat jeho osobní údaje, včetně citlivých údajů v rozsahu nezbytném pro uskutečnění výběrového řízení.
Písemnou přihlášku a požadované doklady včetně svojí kontaktní adresy a telefonu (popř. emailu) doručte v termínu od 25.04.2018 do 09.05.2018 na adresu Krajské ředitelství HZS Ústeckého kraje, oddělení personální a PaM, Horova 1340/10, 400 01, nebo emailem na e-mail přes zobrazit tel. číslo .
, odborné dotazy na náplň pracovní činnosti směřujete na plk. Mgr. Michalu Barvínkovou, tel.: