- Plný úvazek
Pracoviště:
Úřad práce České republiky – Krajská pobočka v Brně, Odbor kontaktní pracoviště Vyškov
Oddělení vnitřní správy, sekretariát, Palánek 375/3a, 682 01 Vyškov
Hlavní náplň činnosti:
- Komplexní zajišťování spisové služby elektronicky a zajišťování doručování a
odesílání pošty, provádění úkonů prostřednictvím datových schránek,
předarchivní péče o dokumenty, spolupráce při vedení spisovny.
Kvalifikační a další požadavky:
- Vzdělání min. střední vzdělání s maturitní zkouškou
- Aktivní znalost PC (MS Word, MS Excel, Internet, Outlook)
- Odolnost vůči stresu
- Samostatnost, pečlivost, důslednost
- Občanská a morální bezúhonnost
- Časová flexibilita a loajalita
- Výhodou je znalost práce v Arsys.X
Pracovní podmínky:
- platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. o platových poměrech
zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, platová třída 7,
po zkušební době možnost přiznání osobního příplatku v závislosti na odváděné
práci
- pružná pracovní doba – 40 hodin týdně
- předpokládaný nástup 1. dubna 2022
- pracovní poměr na dobu neurčitou
V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete prosím elektronicky motivační dopis
s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii
dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 07. 03. 2022 včetně na e-mailovou adresu:
e-mail přes nebo písemně na adresu:
Úřad práce České republiky
Krajská pobočka v Brně
Polní 1011/37
659 59 Brno
Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků.
Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.