- 24 000 – 36 500 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Místo výkonu práce: U Plovárny č.p. 1190/14
Děčín I-Děčín, 405 02 Děčín 2
Hlavní náplň činnosti:
• Komplexní zajišťování spisové služby a před archivní péče o dokumenty zahrnující utajované informace nebo údaje chráněné podle příslušných právních předpisů nebo koordinace více spisoven.
• Komplexní zajišťování spisové služby elektronicky a zajišťování doručování a provádění úkonů prostřednictvím datových schránek.
• Zajištění prací digitalizačního pracoviště písemností a další.
Kvalifikační a další požadavky:
• minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou
• znalost práce na PC (MS Office)
• výborné komunikační schopnosti
• odpovědnost, samostatnost, flexibilita, bezúhonnost
• profesionální vystupování, psychická odolnost
• svéprávnost, bezúhonnost, zdravotní způsobilost, státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o EHP dle § 25 odst. 1 písm. a) a splnění předpokladu dle § 25 odst. 2 z. č. 234/2014 Sb., o státní službě
Pracovní podmínky:
• platové zařazení v 8. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy,
po zkušební době možnost přiznání osobního příplatku
• pružná pracovní doba – plný úvazek
• předpokládaný nástup od 1. března 2025
• pracovní poměr na dobu určitou (zástup za dočasně nepřítomného zaměstnance) se zkušební dobou 6 měsíců
Zaměstnanecké výhody:
• 5 týdnů dovolené
• 5 dní indispozičního volna (sick days)
• 1 den volna na vyřízení osobních záležitostí
• příspěvek na stravování a stravovací služby
• příspěvky na produkty spoření na stáří
• odměny k životním a pracovním výročím
V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii
dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději dne 20. ledna 2024 na e-mailovou adresu e-mail přes
Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků. Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?