- Plný úvazek

INVESTIČNÍ TECHNIK – TECHNIČKA
Pracovni náplň
Pracovní poměr na dobu neurčitou
Místo výkonu práce: Hostinné
Platová třída: 9 + osobní ohodnocení po uplynutí zkušební doby
Možný nástup: 01.06.2023
Požadavky na uchazeče dle zákona o úřednících územních samosprávných celků.:
. občan ČR (nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR – nutnost ovládat český jazyk),
. fyzická osoba, která dosáhla věku alespoň 18 let,
. plná svéprávnost,
. bezúhonnost (za bezúhonnou se nepovažuje fyzická osoba, která byla pravomocně odsouzena
pro trestný čin spáchaný úmyslně, nebo pro trestný čin spáchaný z nedbalosti za jednání
souvisejicí s výkonem veřejné správy, pokud se podle zákona na tuto osobu nehledí, jako
by nebyla odsouzena).
Kvalifikačníi předpoklad: minimalně střední vzdělání technického směru s maturitou
(stavební směr výhodou)
Další požadavky:
. praxe v technickém oboru
. schopnost řešit technické problémy a orientovat se v technické dokumentaci
. orientace v oblasti stavebních předpisů
. schopnost samostatného rozhodování i týmové práce
. komunikační a organizační schopnosti v písemném i mluveném projevu
. loajalita vůči zaměstnavateli
. flexibilita, spolehlivost a systematičnost
. pokročilá znalost práce na PC- MS Office
. praxe ve státní správě či samosprávě výhodou
K přihlášce připojte:
odborných znalostech a dovednostech týkajících se pracovní náplně,
obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem – pokud takový doklad
domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením),
nejpozději dne 03.03.2023 do 11:00 h.
Uzavřenou obálku označte heslem: „Výběrové řízení – investiční referent/ka“.
Do výběrového řízení budou zařazeni uchazeči, kteří splní výše uvedené požadavky a dodají
přihlášku se všemi povinnými náležitostmi.
Bližší informace poskytne Ing. Monika Vacková, vedoucí odboru, na tel. zobrazit tel. číslo , zobrazit tel. číslo
nebo e-mailu e-mail přes , informace jsou také na www.hostinne.info.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?