- 33 000 – 46 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
30.5.2018 – provádění pravidelných interních kontrol BOZP, PO a ročních prověrek bezpečnosti na pracovištích, školení zaměstnanců v oblasti BOZP a PO, vedení agendy pracovních úrazů a skoronehod, zajištění šetření rizikových událostí a zajištění ohlášení pracovních úrazů, tvorba, vedení a udržování dokumentace BOZP a PO, návrh a přípravu firemních bezpečnostních kampaní, vedení evidence revizí vyhrazených tlakových, zdvihacích a elektrických zařízení, spolupráce na ergonomii pracovišť, apod. Min. SŠ vzdělání technického směru, praxe v oboru (předpoklad cca 5 let), odborná způsobilost v prevenci rizik podmínkou, odborná způsobilost v požární ochraně výhodou, ŘP sk. B, uživatelská znalost MS Office. KONTAKT: Havlíčková Bohdana, tel.: zobrazit tel. číslo , e-mail přes
Místo výkonu práce: Břeclav

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.