Vedoucí oddělení provozu úřadu a správy budov

Zlín
40.000 – 55.000 Kč

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Máme pro vás tisíce pracovních příležitostí, které čekají právě na vás:
Zobrazit všechny nabídky
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Bakalářské
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou

O nás

Zlínský kraj

Zlínský kraj se nachází ve východní části České republiky a je známý svou bohatou kulturní tradicí a přírodními krásami. Je domovem nejen nádherných pohoří, ale také průmyslového dědictví, které sahá až k legendární Baťově společnosti. Turisté sem míří za lázeňstvím, historií i nádhernými přírodními rezervacemi. Kraj rovněž podporuje inovace a moderní technologie, čímž přispívá k udržitelnému rozvoji regionu.

O nás

Zlínský kraj je veřejnoprávní korporace a jako zaměstnavatel se řadí mezi největší a nejstabilnější v regionu; nabízí profesionální pracovní prostředí, kde můžete uplatnit své odborné znalosti a zkušenosti.

Náplň práce:

  • koordinace hospodaření s movitým i nemovitým majetkem kraje a správa tohoto majetku;
  • spolupráce při všech úpravách v budově krajského úřadu i v budovách detašovaných pracovišť;
  • koordinace administrace veřejných zakázek realizovaných oddělením;
  • odpovědnost za zabezpečení provozu autodopravy;
  • odpovídá za zabezpečení provozu jídelny, recepce, podatelny a CZECH POINTU;
  • koordinace agendy BOZP a PO;
  • odpovědnost za nákup, přidělování, inventarizaci a zajištění vybavenosti kanceláří a zasedacích místností v budově krajského úřadu i v budovách detašovaných pracovišť;
  • odpovědnost za náklady na provoz budov a investic;
  • zajišťování obsazenosti prostor k nájmu, nájemních smluv;
  • jedná s nájemníky, s partnery a dodavateli.

Co od Vás očekáváme:

  • vysokoškolské vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu;
  • odborná praxe na vedoucí pozici min. 1 rok
  • odborná praxe v oblasti správy majetku nebo veřejných zakázek nebo ekonomiky min. 1 rok;
  • výborné řídící, organizační a prezentační schopnosti;
  • zodpovědnost, flexibilita a vysoké pracovní nasazení;
  • znalost práce na PC (MS Office);
  • ŘP sk. B – aktivní řidič.

Výhodou je praxe ve veřejné správě.

Co Vám můžeme nabídnout:

Mnohavrstenatou práci - široký záběr v oblasti správy majetku, správy budov, veřejných zakázek, investic...a zkušené kolegy "k ruce" a dobře nastavenou firemní kulturu.

Benefity

  • Práce z domova
  • Sickdays
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie
  • Přátelské prostředí
  • Závodní stravování
  • Parkoviště

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

auto zkušenost