- Zlín
- Grafton Recruitment s.r.o.
Bohužel, tato nabídka již není aktuální.
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
O nás
Zlínský kraj je veřejnoprávní korporace a jako zaměstnavatel se řadí mezi největší a nejstabilnější v regionu; nabízí profesionální pracovní prostředí, kde můžete uplatnit své odborné znalosti a zkušenosti.
Náplň práce:
- koordinace hospodaření s movitým i nemovitým majetkem kraje a správa tohoto majetku;
- spolupráce při všech úpravách v budově krajského úřadu i v budovách detašovaných pracovišť;
- koordinace administrace veřejných zakázek realizovaných oddělením;
- odpovědnost za zabezpečení provozu autodopravy;
- odpovídá za zabezpečení provozu jídelny, recepce, podatelny a CZECH POINTU;
- koordinace agendy BOZP a PO;
- odpovědnost za nákup, přidělování, inventarizaci a zajištění vybavenosti kanceláří a zasedacích místností v budově krajského úřadu i v budovách detašovaných pracovišť;
- odpovědnost za náklady na provoz budov a investic;
- zajišťování obsazenosti prostor k nájmu, nájemních smluv;
- jedná s nájemníky, s partnery a dodavateli.
Co od Vás očekáváme:
- vysokoškolské vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu;
- odborná praxe na vedoucí pozici min. 1 rok
- odborná praxe v oblasti správy majetku nebo veřejných zakázek nebo ekonomiky min. 1 rok;
- výborné řídící, organizační a prezentační schopnosti;
- zodpovědnost, flexibilita a vysoké pracovní nasazení;
- znalost práce na PC (MS Office);
- ŘP sk. B – aktivní řidič.
Výhodou je praxe ve veřejné správě.
Co Vám můžeme nabídnout:
Mnohavrstenatou práci - široký záběr v oblasti správy majetku, správy budov, veřejných zakázek, investic...a zkušené kolegy "k ruce" a dobře nastavenou firemní kulturu.
Benefity
- Práce z domova
- Sickdays
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Vzdělávací kurzy
- Kafetérie
- Přátelské prostředí
- Závodní stravování
- Parkoviště