Vedoucí oddělení provozu úřadu a správy budov

Zlín
40.000 – 55.000 Kč

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Zlínský kraj hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Bakalářské
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou

O nás

Zlínský kraj je veřejnoprávní korporace a jako zaměstnavatel se řadí mezi největší a nejstabilnější v regionu; nabízí profesionální pracovní prostředí, kde můžete uplatnit své odborné znalosti a zkušenosti.

Náplň práce:

  • koordinace hospodaření s movitým i nemovitým majetkem kraje a správa tohoto majetku;
  • spolupráce při všech úpravách v budově krajského úřadu i v budovách detašovaných pracovišť;
  • koordinace administrace veřejných zakázek realizovaných oddělením;
  • odpovědnost za zabezpečení provozu autodopravy;
  • odpovídá za zabezpečení provozu jídelny, recepce, podatelny a CZECH POINTU;
  • koordinace agendy BOZP a PO;
  • odpovědnost za nákup, přidělování, inventarizaci a zajištění vybavenosti kanceláří a zasedacích místností v budově krajského úřadu i v budovách detašovaných pracovišť;
  • odpovědnost za náklady na provoz budov a investic;
  • zajišťování obsazenosti prostor k nájmu, nájemních smluv;
  • jedná s nájemníky, s partnery a dodavateli.

Co od Vás očekáváme:

  • vysokoškolské vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu;
  • odborná praxe na vedoucí pozici min. 1 rok
  • odborná praxe v oblasti správy majetku nebo veřejných zakázek nebo ekonomiky min. 1 rok;
  • výborné řídící, organizační a prezentační schopnosti;
  • zodpovědnost, flexibilita a vysoké pracovní nasazení;
  • znalost práce na PC (MS Office);
  • ŘP sk. B – aktivní řidič.

Výhodou je praxe ve veřejné správě.

Co Vám můžeme nabídnout:

Mnohavrstenatou práci - široký záběr v oblasti správy majetku, správy budov, veřejných zakázek, investic...a zkušené kolegy "k ruce" a dobře nastavenou firemní kulturu.

Benefity

  • Práce z domova
  • Sickdays
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie
  • Přátelské prostředí
  • Závodní stravování
  • Možnost parkování

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

SQS Vláknová optika a.s. | SQS Vláknová optika a.s. | Nová Paka Nová Paka
  • od 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 6. listopadu
BELIS+ s.r.o. | BELIS+ s.r.o. | České Budějovice České Budějovice
  • 30 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 11. dubna
Kulturní a společenské středisko "Střelnice" | Kulturní a společenské… | Český Těšín Český Těšín
  • 23 110 – 33 220 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 15. ledna
ILOS Industrie Logistik Service s.r.o. | ILOS Industrie Logistik… |
  • 35 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 30. ledna
Go Digital! a.s. | Go Digital! a.s. | Hradec Králové Hradec Králové
  • 22 000 – 28 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 7. března
Go Digital! a.s. | Go Digital! a.s. | Pardubice Pardubice
  • 21 000 – 27 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 7. března
C & C engineering s.r.o. | C & C engineering s.r.o. | Ostrava Ostrava
  • 30 000 – 60 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 7. března
ZD Trhový Štěpánov a.s. | ZD Trhový Štěpánov a.s. | Trhový Štěpánov Trhový Štěpánov
  • 36 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 7. března
Pavlína Holliday | Pavlína Holliday | Mladá Boleslav Mladá Boleslav
  • 27 000 – 31 500 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 7. března
Dům sociálních služeb Návojná, příspěvková organizace | Dům sociálních služeb Návojná… | Návojná Návojná
  • 28 340 – 42 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 7. března
Kongresové centrum Praha, a.s. | Kongresové centrum Praha, a.s. | Nusle, Praha Nusle, Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 7. března

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

auto zkušenost