- 50 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Přijmeme posilu do týmu zaměstnanců BC Logistics, s.r.o. na divizi dopravy. Nový kolega nebo kolegyně bude zajišťovat správu a bezproblémový chod logistického a dopravního software (LORI) – stanete se tzv. klíčovým uživatelem. Tato část Vaší práce bude spočívat v kontrole servisních hodin, řešení fakturace a požadavků dispečerského týmu souvisejících s LORI a jeho fungováním. Uživatelskou podporu Vám poskytne dodavatel software.
Dále se budete podílet na realizaci cílů divize dopravy dle normy ISO 9001 a 14001. Zejména se bude jednat o hodnocení dopravců a hodnocení spokojenosti zákazníka. V budoucnu budete tyto cíle, jak přehodnocovat, tak nově nastavovat dle potřeb firmy a Vašich kolegů.
Jako podpora dispečerů budete monitorovat náklady, kontrolovat ceníky a vytvářet reporty související s efektivním chodem oddělení dispečinku (optimalizace nákladů, kontrola tankování, vyhodnocování spotřeby a kontrola tras). Pozice zahrnuje i komunikaci s našimi obchodními partnery – GEFCO, Synthos Kralupy, Barum Continental, Trelleborg a další.
Přijmeme posilu do týmu zaměstnanců BC Logistics, s.r.o. na divizi dopravy. Nový kolega nebo kolegyně bude zajišťovat správu a bezproblémový chod logistického a dopravního software (LORI) – stanete se tzv. klíčovým uživatelem. Tato část Vaší práce bude spočívat v kontrole servisních hodin, řešení fakturace a požadavků dispečerského týmu souvisejících s LORI a jeho fungováním. Uživatelskou podporu Vám poskytne dodavatel software.
Dále se budete podílet na realizaci cílů divize dopravy dle normy ISO 9001 a 14001. Zejména se bude jednat o hodnocení dopravců a hodnocení spokojenosti zákazníka. V budoucnu budete tyto cíle, jak přehodnocovat, tak nově nastavovat dle potřeb firmy a Vašich kolegů.
Jako podpora dispečerů budete monitorovat náklady, kontrolovat ceníky a vytvářet reporty související s efektivním chodem oddělení dispečinku (optimalizace nákladů, kontrola tankování, vyhodnocování spotřeby a kontrola tras). Pozice zahrnuje i komunikaci s našimi obchodními partnery – GEFCO, Synthos Kralupy, Barum Continental, Trelleborg a další.
Výhody:
" Finanční ohodnocení odpovídající zkušenostem
" Zázemí stabilní české firmy
" Stravenky v hodnotě 100,–
" Příspěvek na penzijní spoření 1 000,– měsíčně
" Kvartální odměny 3 000,–
" Příspěvek na firemní akce nebo volnočasové aktivity (poukázky Flexipass)
" Odměny při významných životních a pracovních výročích
" Individuální fond odměn, u vybraných pozic 13. a 14. plat
" Dovolená a příplatky nad rámec ZP
" Odborné vzdělávání a zvyšování kvalifikace hrazené zaměstnavatelem
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?