- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Referent nákupu provádí nákup materiálu pro výrobu a ostatní pomocné útvary, řádně vystavuje nákupní objednávky v závislosti na plánu výroby MRP, kontroluje včasné plnění objednávek, provádí písemnou korespondenci s dodavateli, telefonický kontakt s dodavateli, dle platných stanov provádí optimalizaci stavu zásob, provádí kontrolu a odsouhlasení faktur, předání faktur ekonomickému úseku, v případě neshodných dodávek materiálu provádí jednání s dodavateli a zařizuje náhradní plnění (vystavuje odchylky a návrhy změn), v případě potřeby provádí přeúčtování vícenákladů vzniklých pozdním nebo nekvalitním dodáním výrobků konkrétním dodavatelům, provádí hodnocení dodavatelů z hlediska včasnosti dodávek a ochoty dodavatelů ke spolupráci, vytváří kompletní obsluhu počítače spojenou s nákupem materiálu, provádí rozesílání aktuální výkresové dokumentace dodavatelům, řádně provádí archivaci všech písemností spojených s nákupem, plní příkazy nadřízeného, dodržování norem ISO, VDA, QS, TS a norem o ekologii, spolupracuje s ostatními úseky
Požadujeme: AJ na komunikativní úrovni
Nabízíme: penzijní a životní připojištění, závodní stravování, dovolenou navíc, vánoční benefit.
Způsob 1. kontaktu se zaměstnavatelem: osobně, tel. zobrazit tel. číslo (7:30–11:30 hod. – 12:30–16:00 hod.) nebo e-mailem e-mail přes
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?