- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Pro našeho klienta, jednu z největších farmaceutických firem, hledáme nového kolegu či kolegyni, který se postará o vedení týmu obchodníků na Moravě.
Máte praxi na obchodní pozici v rámci farmacie (ideálně lékárny)?
Komunikativní AJ pro Vás není problém?
Pak Hledáme právě Vás a těším se na Váš životopis v češtině a angličtině!
Na této pozici budete zodpovídat za vedení obchodu a obchodních zástupců ve svěřeném regionu. Se stávajícími klienty budete udržovat dobré vztahy a spolupráci dále rozvíjet a budete se také podílet na akvizici nových klientů na Moravě (lékaři a primárně lékárny. Váš tým obchodníků budete vést, mentorovat a budete jim stanovovat prodejní cíle. Výsledky poté odreportujete vedení firmy a budete se účastnit pravidelných porad v rámci nejvyššího vedení.
Ten správný kandidát/ka musí mít SŠ/VŠ vzdělání (ideálně v oboru farmacie) a podmínkou jsou předchozí zkušenosti na obchodní pozici v rámci farmacie. Důležitá je i zkušenost s vedením týmu obchodníků a výborné organizační a komunikativní dovednosti. Nezbytná je poté aktivní znalost angličtiny!
Za svou práci dostanete nadstandardní mzdové ohodnocení s kvartálními a ročními bonusy. Užijete si i týden dovolené navíc a sickdays. Samozřejmostí je poté služební auto pro soukromé účely, stravenky, cafeterie a další benefity!
Našli jste nabídku, která Vás zaujala? Těším se na Váš životopis v českém a anglickém jazyce!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?