- 21 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek

Místem výkonu práce je Krnov. Pracovní poměr bude sjednán na dobu neurčitou. Předpokládaný nástup do pracovního poměru je od listopadu2024.
I. KVALIFIKAČNÍ POŽADAVKY:
" vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání, výhodou v oblasti veřejná správa, pedagogika,
" výhodou pracovní zkušenosti ve veřejné správě,
" velmi dobrá znalost práce na PC,
" znalost právních předpisů souvisejících s výkonem práce, uvedených v popisu pracovního místa, který je součástí inzerátu jako hypertextový odkaz.
II. OSOBNOSTNÍ PŘEDPOKLADY:
" důslednost a vysoké pracovní nasazení,
" výborná komunikace, profesionální vystupování,
" organizační talent, schopnost rozhodování,
" zodpovědnost a iniciativní osobnost,
" ochota k dalšímu odbornému růstu,
" řidičský průkaz sk. „B“.
III. DALŠÍ INFORMACE:
Přihlášku a popis pracovního místa nalezne uchazeč na stránkách města www.krnov.cz jako hypertextové odkazy přímo v textu inzerátu. K přihlášce uchazeč doloží motivační dopis.
V přihlášce do VŘ jsou uvedené i povinné přílohy, které uchazeč vyplní a doručí na adresu MěÚ v Krnově. Do výběrového řízení se nelze přihlásit elektronicky. Vyhlašovatel si vymiňuje právo nevybrat žádného z přihlášených uchazečů a zrušit výběrové řízení v jeho průběhu a bez uvedení důvodu.
PLATOVÉ ZAŘAZENÍ A PODMÍNKY:
Platové zařazení je v souladu s nařízením vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě – 10. platová třída. Platový tarif bude stanoven v závislosti
na započitatelné praxi v platovém rozpětí od 23 390 do 34 370 Kč + osobní ohodnocení.
Platové podmínky jsou v souladu se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoníkem práce, ve znění pozdějších právních předpisů a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších právních předpisů.
Přihlášky zasílejte do 26. 9. 2024 do 12.00 hod. na Městský úřad Krnov, k rukám personalistky, Hlavní náměstí 96/1, 794 01 Krnov. Obálku označte „Výběrové řízení školství
a zdravotnictví – NEOTVÍRAT“. Na obálce neuvádějte svou zpáteční adresu!
Bližší informace podá Mgr. Lenka Kumarci, vedoucí oddělení školství a zdravotnictví,
tel. zobrazit tel. číslo , nebo Bc. Dagmar Jatzková, DiS., personalistka, tel. zobrazit tel. číslo .
Po ukončení výběrového řízení budou dokumenty s osobními údaji a výpis z RT zaslány zpět uchazečům doporučenou zásilkou.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?