- 33 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení
Tajemnice Městského úřadu Blatná vyhlašuje v souladu se zákonem č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen zákon č. 312/2002 Sb.), výběrové řízení na pracovní pozici:
REFERENT/REFERENTKA ODBORU FINANČNÍHO A ŠKOLSTVÍ
Druh práce: samostatné účtování na uceleném úseku účetnictví města dle vyhlášek č. 410/2009 Sb., 412/2021 Sb. a 383/2009 Sb., provádění kontrol dle zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole, ve znění pozdějších předpisů
Místo výkonu práce: Blatná
Předpokládaný termín nástupu: 1. 9. 2024 nebo dle dohody
Pracovní poměr: pracovní poměr na dobu neurčitou
Platové zařazení: platová třída 9. (dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů), osobní ohodnocení po zapracování.
Požadavky na uchazeče:
" vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou ekonomického směru
" znalost podvojného účetnictví
" výborná uživatelská znalost práce na PC
" řidičský průkaz skupiny B
Zákonné požadavky: splnění zákonných předpokladů v souladu s § 4 zákona č. 312/2002 Sb.
Výhodou je:
" praxe ve veřejné správě
" praxe ve vedení účetnictví podle vyhlášky č. 410/2009 Sb.
" znalost zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty
" znalost práce v programu GINIS
" zkouška podle vyhlášky č. 512/2002 Sb., o zvláštní odborné způsobilosti úředníků ÚSC, ve znění pozdějších předpisů, a osvědčení z příslušné agendy
Osobnostní předpoklady a jiné požadavky:
" analytické schopnosti, logické myšlení, samostatnost
" psychická odolnost
" možnost přesčasové práce
" zdravotní způsobilost
" pečlivost, spolehlivost
" ochota dál se vzdělávat
Přihlášku je možno předkládat pouze v písemné formě a musí obsahovat:
" jméno, příjmení a titul uchazeče
" datum a místo narození uchazeče
" státní příslušnost uchazeče
" místo trvalého pobytu uchazeče
" číslo občanského průkazu
" datum a podpis uchazeče (vhodné je uvést ID datové schránky, e-mail, telefon)
K přihlášce je nutné přiložit
" životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se výše uvedených požadavků a náplně práce
" výpis z evidence Rejstříků trestů ne starší než 3 měsíce
" úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
" souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely výběrového řízení (příloha ke zveřejněnému výběrovému řízení)
Písemné přihlášky do výběrového řízení musí být doručeny poštou nebo osobně na podatelnu Městského úřadu Blatná na adrese tř. T. G. Masaryka 322, 388 01 Blatná nejpozději do 12:00 hodin dne 14. 6. 2024.
Obálku označte heslem: „Výběrové řízení – úředník/úřednice OFŠ“ a slovem NEOTEVÍRAT, dále ji opatřete jménem, příjmením a adresou odesílatele.
Informace podává Ing. Dagmar Malečková, vedoucí odboru finančního a školství, tel. zobrazit tel. číslo .
Účastníci budou o dalším průběhu výběrového řízení písemně vyrozuměni nejpozději do 27. 6. 2024.
Na přihlášky v obálkách neoznačených nebo označených jiným způsobem, či doručených po uvedeném termínu nebude brán zřetel. Dříve podané žádosti o zaměstnání nejsou považovány za přihlášky podle této výzvy a nebude na ně brán zřetel.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit v libovolné fázi bez udání důvodů nebo nevybrat žádného uchazeče.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?