- 32 000 – 36 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Teplárny Brno, a.s.
přijmou zaměstnance na pracovní pozici
„Vedoucí servisu primárních zdrojů“
Hlavní pracovní náplň a požadavky s ní spojené:
" Odpovídá za zabezpečení provádění oprav, údržby a servisu u interních zakázek na čtyřech primárních zdrojích Tepláren Brno včetně zajištění havarijní služby
" Odpovídá za nastavené procesy u využívaných softwarů u oddělení servisu, jedná se především o systémy TOMS, TIS
" Odpovídá za optimální kapacitní řízení v rámci oddělení servisu primárních zdrojů
" Odpovídá za plánování a za plnění plánů (provozní, kapacitní, ekonomické)
" Odpovídá za přejímky zařízení po opravách a údržbě do provozu
" Odpovídá za kontrolu dodržování BOZP, PO a ekologie
" Odpovídá za zajišťování potřebné dokumentace k zakázkám
" Systematicky vyhodnocuje a kontroluje plnění a náklady na oddělení servisu
Nástup do pracovního poměru ihned nebo dle dohody na dobu určitou 1 roku. Po zácviku s možností uzavření pracovního poměru na dobu neurčitou.
Přihlášku s příslušnými doklady (strukturovaný životopis, motivační dopis, kopii nejvýše dosaženého vzdělání, originál nebo ověřenou kopii výpisu z trestního rejstříku ne starší 3 měsíců – je vyžadováno z důvodu spočívajícího v povaze práce) předejte nejpozději do 08. 10. 2021 do 12:00. Lhůta je hmotněprávní, tj. přihláška do výběrového řízení musí být ve stanovené lhůtě skutečně doručena společnosti Teplárny Brno, a.s. V pracovní dny doručte osobně na podatelnu sídla společnosti Teplárny Brno, a.s., Okružní 25, Brno, a to do 12.00 hod. nebo zašlete na adresu Teplárny Brno, a.s., Okružní 25, Brno 638 00.
Obálka musí být zřetelně u adresy společnosti Teplárny Brno, a.s. označena textem „Neotevírat – Vedoucí servisu primárních zdrojů“.
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o obsazení pracovního místa. Později podané přihlášky nebudou zařazeny do výběrového řízení.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
pracovní doba 37,5 h/týdně, 5 týdnů dovolené, osobní konto, závodní stravování
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.