- 65 000 – 80 001 Kč
- Plný úvazek

Teplárny Brno, a.s.
přijmou zaměstnance na pracovní pozici
„Vedoucí servisu primárních zdrojů“
Hlavní pracovní náplň a požadavky s ní spojené:
" Odpovídá za zabezpečení provádění oprav, údržby a servisu u interních zakázek na čtyřech primárních zdrojích Tepláren Brno včetně zajištění havarijní služby
" Odpovídá za nastavené procesy u využívaných softwarů u oddělení servisu, jedná se především o systémy TOMS, TIS
" Odpovídá za optimální kapacitní řízení v rámci oddělení servisu primárních zdrojů
" Odpovídá za plánování a za plnění plánů (provozní, kapacitní, ekonomické)
" Odpovídá za přejímky zařízení po opravách a údržbě do provozu
" Odpovídá za kontrolu dodržování BOZP, PO a ekologie
" Odpovídá za zajišťování potřebné dokumentace k zakázkám
" Systematicky vyhodnocuje a kontroluje plnění a náklady na oddělení servisu
Nástup do pracovního poměru ihned nebo dle dohody na dobu určitou 1 roku. Po zácviku s možností uzavření pracovního poměru na dobu neurčitou.
Přihlášku s příslušnými doklady (strukturovaný životopis, motivační dopis, kopii nejvýše dosaženého vzdělání, originál nebo ověřenou kopii výpisu z trestního rejstříku ne starší 3 měsíců – je vyžadováno z důvodu spočívajícího v povaze práce) předejte nejpozději do 08. 10. 2021 do 12:00. Lhůta je hmotněprávní, tj. přihláška do výběrového řízení musí být ve stanovené lhůtě skutečně doručena společnosti Teplárny Brno, a.s. V pracovní dny doručte osobně na podatelnu sídla společnosti Teplárny Brno, a.s., Okružní 25, Brno, a to do 12.00 hod. nebo zašlete na adresu Teplárny Brno, a.s., Okružní 25, Brno 638 00.
Obálka musí být zřetelně u adresy společnosti Teplárny Brno, a.s. označena textem „Neotevírat – Vedoucí servisu primárních zdrojů“.
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o obsazení pracovního místa. Později podané přihlášky nebudou zařazeny do výběrového řízení.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
pracovní doba 37,5 h/týdně, 5 týdnů dovolené, osobní konto, závodní stravování
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?