- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro zdravotně postižené
POŽADUJEME: minimálně středoškolské vzdělání- ekonomického zaměření výhodou; základní orientaci v účetnictví; pečlivost, samostatnost, smysl pro přesnost; komunikativnost; základní znalost MS Office (MS Word, MS Excel); znalost ANJ výhodou.
NÁPLŇ PRÁCE: import/export bankovních výpisů pomocí internetového bankovnictví; vystavování a odesílání tuzemských/zahraničních platebních příkazů v CZK
a devizách; párování plateb se závazky a pohledávkami, doplňkové saldo, účetní
likvidace; kontroly zůstatků účtů včetně kontroly dostatečného zůstatku s ohledem
na očekávané transakce; kontroly spojené s převodem do UCE, otevírání a uzavírání účetního období v bankovní agendě; dokladová inventarizace účtů vztahujících se k bance; příprava sumářů a podkladů pro zadané projekty; archivace.
NABÍZÍME: práci v příjemném kolektivu; zajímavou práci s možností profesního rozvoje; perspektivu zaměstnání.
ZAMĚSTNANECKÉ BENEFITY: 5 týdnů dovolené, 4 dny indispozičního volna, dotované stravování nebo stravenky, zvýhodněné mobilní volání či bankovní služby u partnerské banky, MS Office zdarma pro soukromé využití, dětská skupina pro děti zaměstnanců přímo v kampusu (www.jcu.cz).
NÁSTUP: ihned nebo dle dohody.
BLIŽŠÍ INFORMACE: doba určitá s tříměsíční zkušební dobou– zástup za mateřskou
a rodičovskou dovolenou.
MZDA: dle Mzdového předpisu JU, po zapracování možnost výkonnostní prémie.
Strukturovaný profesní životopis a motivační dopis s označením „Odborný referent EKO“ zasílejte na e-mail: e-mail přes do 10. 10. 2021.
Uchazeči, kteří budou vybráni k osobnímu pohovoru, budou písemně informováni.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?