- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Jsme strojírenská společnost STROJÍRNA NOVOTNÝ s.r.o., která se specializuje na výrobu nakladačů, lesních vyvážecích souprav a svařenců. Historie firmy se datuje do roku 1991. Působíme v Olomouckém kraji ve dvou závodech.
V současnosti ve firmě pracuje 100 zaměstnanců, převážná většina ve výrobě.
Naše stroje mají široké využití od zemědělství, přes stavebnictví až po lesní hospodářství. Vyrábíme vlastní smykem řízené nakladače, známé jako BOBEK. V oblasti lesní techniky se zaměřujeme na výrobu malých vyvážecích souprav, jejichž použití při vyvážení dříví snižuje poškození lesní půdy a snižuje negativní dopady provozu techniky na lesní ekosystémy.
Vedení a organizace týmu servisních techniků (menší kolektiv 4 lidí) – týdenní organizace práce a materiálu, kontrola činnosti a motivace týmu
Občasná práce na servisních zakázkách
Pravidelný kontakt se zákazníky – vyslechnutí problémů a aktivní nalezení řešení jejich požadavků a připomínek, odpovědnost za spokojenost zákazníků, budování dlouhodobých vztahů
Administrativní činnost – zadávání a správa servisních zakázek v systému, příprava materiálu a formulářů pro servisní zásahy
Odpovědnost za sklad servisu
Pravidelná spolupráce s ostatními odděleními a vedením společnosti
Minimálně středoškolské vzdělání s technickým zaměřením
Znalost problematiky oprav lesnických strojů a nakladačů výhodou
Schopnost řídit malý kolektiv podřízených pracovníků
Řidičský průkaz sk. B
Práce s PC (MS Office a Word)
Komunikační a organizační schopnosti
Zajímavou a samostatnou práci v rodinné firmě
Pravidelné profesní školení
Pracovní smlouvu na dobu neurčitou
Nástup možný ihned
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?