Lektor/ka neformálního vzdělávání - pracovník/pracovnice edukačního oddělení

Pardubice
24.790 – 35.770 Kč

Umíte komunikovat s lidmi? Máte zkušenosti se vzděláváním veřejnosti? Orientujete se v různých vzdělávacích metodách (zážitkové vzdělávání apod.)? Jste pečlivý/á a spolehlivý/á? Jste organizačně schopný/á? Pak hledáme právě Vás!
Náplň práce: Plánování, příprava a realizace vzdělávacích programů, příprava výukových materiálů a hodnotících procesů, evaluace. Zajišťování individuální práce se čtenáři a uživateli knihovny, podávání informací týkajících se provozu a fondu celé knihovny; instruktáž k samostatnému využívání on-line katalogů, EIZ a databází, bibliograficko-informačního materiálu; podílení se na profilaci skladby knihovního fondu, práce s elektronickými zdroji, spolupráce se všemi věkovými kategoriemi a cílovými skupinami pro vzdělávání veřejnosti ; zajišťování odborné a poradenské činnosti; podílení se na přípravě a realizaci lekcí pro širokou veřejnost v návaznosti na klíčové kompetence pro život, vedení lekcí a příprava výukových materiálů; zjišťování a zpracování statistických údajů za oddělení, podílení se na realizaci a zabezpečení kulturních a vzdělávacích akcí pro širokou veřejnost.
Co požadujeme:
Minimálně SŠ vzdělání, pedagogický směr výhodou, nebo z příbuzných oborů odpovídajícího zaměření, pedagogické kompetence, případně pedagogické minimum.
Dobré komunikační dovednosti, vztah k práci s lidmi, zkušenosti v oblasti vzdělávání.
Pečlivost, schopnost rychle se učit.
Schopnost orientovat se v různých informačních pramenech včetně EIZ (elektronické informační zdroje) a databázích, prezentační dovednosti.
Kreativitu, organizační schopnosti, systematičnost a důslednost, časovou flexibilitu.
Schopnost samostatné i týmové práce.
Morální bezúhonnost, zdravotní způsobilost, odolnost vůči stresu.
Vyšší počítačovou gramotnost
Praxe ve vzdělávání vítána.
Ochotu učit se i sdílet znalosti s kolegy.

Prosíme o zaslání motivačního dopisu a strukturovaného životopisu s komentovaným přehledem dosavadní praxe. Stručnou vizi a možnou koncepci vzdělávání široké veřejnosti, včetně nabídky možných nových vzdělávacích programů.
Souhlas se zpracováním osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb. v následujícím znění: „Prohlašuji, že v souladu s ustanovením § 5 zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, souhlasím se zpracováním svých osobních údajů uvedených v této přihlášce a jejích přílohách, které tímto poskytuji na dobu jednoho roku Krajské knihovně v Pardubicích, příspěvkové organizaci Pardubického kraje, pro jejich další zpracování za účelem výběru vhodného kandidáta/kandidátky na obsazení vypisované pracovní pozice.“
Co nabízíme:
Plný pracovní úvazek ve veřejné knihovně na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení na dobu neurčitou. Zkušební doba 4 měsíce.
Stabilitu krajské příspěvkové organizace.
Možnost dalšího odborného vzdělávání.
Platové podmínky dle nařízení vlády ČR č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě a NV č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě (10. platová třída), po zkušební době možnost přiznání osobního příplatku.
Nástup možný ihned nebo dle dohody.
Zpracované a požadované materiály zašlete nejpozději do 17. 11. 2025, vždy s označením VŘ EDU 04/25 :
Poštou na adresu: Krajská knihovna v Pardubicích, Pernštýnské náměstí 77, Pardubice, 530 03 – dopis viditelně označte „VŘ EDU 04/25 – neotvírat!“
E-mailem: e-mail přes odpovědní formulář, do předmětu uveďte: VŘ EDU 04/25
Přihlášky, které nebudou splňovat uvedené požadavky, nebudou zařazeny do výběrového řízení.
Případné dotazy zodpoví: Mgr. Radek Haňka, tel. zobrazit tel. číslo .
Pouze vybrané uchazeče pozveme k výběrovému řízení. Pokud vybereme do druhé fáze výběrového řízení uchazeče, jejichž profily lépe odpovídají našim požadavkům, dáme vám vědět. KK si vyhrazuje právo nevybrat žádného z uchazečů, případně výběrové řízení zrušit bez udání důvodu.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

na dobu neurčitou kulturní na dobu určitou zkušenost