- 25 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
zajišťování veškeré administrativní agendy a chodu úseku ředitele (sdělení, objednávky, faktury), sjednávání porad podřízených organizačních útvarů a organizování návštěv, pořizování záznamů z porad a jednání úseku ředitele, evidence úkolů, sledování termínů a jejich plnění, vyřizování korespondence ředitele a její evidence, příprava podkladů a informací pro ředitele úseku, zajišťování inventarizace střediska, kancelářského a režijního materiálu, zpracovávání a vyřizování cestovních příkazů, shromažďování, zpracovávání a předávání mzdových podkladů pracovníků úseku mzdové účtárně, SŠ/VŠ vzdělání, praxe na obdobné pozici výhodou, znalost MS Office (především Excel, Word, Power point), aktivní znalost AJ, výborné organizační a komunikační schopnosti, časová flexibilita, schopnost zvládat více úkolů najednou, odolnost vůči stresu, maximální pečlivost, smysl pro detail, zázemí stabilní a výrazně exportně zaměřené společnosti, školení, možnost výuky AJ i RJ, příspěvek na ubytování a na stravování, flexipasy, práce v příjemném a přátelském kolektivu, 5 týdnů dovolené, cílové odměny, kontakt e-mailem nebo telefonicky
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?