- 40 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
zajišťování veškeré administrativní agendy a chodu úseku ředitele (sdělení, objednávky, faktury), sjednávání porad podřízených organizačních útvarů a organizování návštěv, pořizování záznamů z porad a jednání úseku ředitele, evidence úkolů, sledování termínů a jejich plnění, vyřizování korespondence ředitele a její evidence, příprava podkladů a informací pro ředitele úseku, zajišťování inventarizace střediska, kancelářského a režijního materiálu, zpracovávání a vyřizování cestovních příkazů, shromažďování, zpracovávání a předávání mzdových podkladů pracovníků úseku mzdové účtárně, SŠ/VŠ vzdělání, praxe na obdobné pozici výhodou, znalost MS Office (především Excel, Word, Power point), aktivní znalost AJ, výborné organizační a komunikační schopnosti, časová flexibilita, schopnost zvládat více úkolů najednou, odolnost vůči stresu, maximální pečlivost, smysl pro detail, zázemí stabilní a výrazně exportně zaměřené společnosti, školení, možnost výuky AJ i RJ, příspěvek na ubytování a na stravování, flexipasy, práce v příjemném a přátelském kolektivu, 5 týdnů dovolené, cílové odměny, kontakt e-mailem nebo telefonicky

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.