- Plný úvazek
O nás
Jsme společnost ZDEMAR a působíme na trhu již více než 25 let. Zabýváme se mezinárodní kamionovou dopravou, logistikou a skladováním.
Po celou dobu působení rozšiřujeme svůj tým a máme vybudovanou širokou síť obchodních
i dopravních partnerů v oblasti tuzemské i mezinárodní přepravy, a to do většiny evropských zemí.
Do svého týmu v Chabařovicích u Ústí nad Labem hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici:
Náplň práce:
- Organizování aktivit obchodního ředitele (organizace a administrativní podpora obchodního ředitele, plánování, příprava a zápisy z porad, příprava podkladů a jednání s obchodními partnery, příprava prezentací a reportů, podpora obchodního týmu aj.)
- Denní komunikace v německém nebo anglickém jazyce (telefonicky a písemně) s dodavateli a zákazníky obchodního ředitele
- Spolupráce s ostatními kolegy ze spedice
- Práce s interním systémem Navision
Co od Vás očekáváme:
- Ukončené SŠ nebo VŠ vzdělání (nejlépe obchodního/ logistického/ humanitního/ pedagogického zaměření) – můžete být i absolvent
- Komunikativní znalost německého nebo anglického jazyka
- Uživatelskou znalost PC
- Velmi dobrou komunikativnost a schopnost poradit si – razíme rčení: „kdo se bojí, nesmí
do lesa“ - Ochotu a schopnost pracovat v týmu
- Odolnost vůči stresu, obchodní talent
Co Vám můžeme nabídnout:
- Získání množství zkušeností z oblasti logistiky / dopravy
- Rozmanitou, zajímavou a samostatnou práci
- Zázemí stabilní společnosti rodinného typu
- Odpovídající mzdové ohodnocení (základní mzda 20.000, - až 27.000, -Kč dle zkušeností a schopností), motivační systém bonusů
- Možnost dalšího vzdělávání a kariérního postupu
- Zaměstnání v příjemném a moderním pracovním prostředí
Benefity
- Dovolená navíc
- Sickdays
- Finanční bonusy / prémie
- Kariérní růst
- Firemní akce
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Příspěvek na stravování
- Přátelské prostředí
- Občerstvení na pracovišti
- Parkoviště



