- 30 000 – 34 999 Kč
- Plný úvazek
Pracovní náplň: komplexní zajištění procesu přípravy a realizace výběrových řízení v souladu se zákonem a pravidly poskytovatelů dotací; metodická a poradenská činnost v oblasti veřejných zakázek pro potřeby JU; spolupráce s projektovými týmy a gestory projektů na JU a všemi pracovišti JU při procesu zadávání zakázek; komunikace s orgány státní správy, poskytovateli dotací, kontrolními orgány a dalšími institucemi ve věcech týkajících se problematiky veřejných zakázek; elektronické zadávání veřejných zakázek, resp. práce s informačními systémy veřejných zakázek.
Požadujeme: ukončené SŠ nebo VŠ vzdělání (nejlépe ekonomického či právního směru); organizační a komunikační schopnosti; samozřejmostí je znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook); nadstandardní pečlivost; flexibilitu, odolnost proti stresu a schopnost pracovat v týmu; ochotu se vzdělávat; výhodou je znalost nebo orientace v problematice veřejných zakázek, orientace v dotační politice a znalost vysokoškolského prostředí; znalost AJ výhodou.
Nabízíme: možnost profesního rozvoje; perspektivu zaměstnání; zaměstnanecké kurzy, další vzdělávání, závodní stravování.
Zaměstnanecké benefity: 5 týdnů dovolené, 4 dny indispozičního volna, dotované stravování nebo stravenky, zvýhodněné mobilní volání či bankovní služby u partnerské banky, MS Office zdarma pro soukromé využití, dětská skupina pro děti zaměstnanců přímo v kampusu apod.
Nástup: ihned nebo dle dohody.
Pracovní poměr: pracovní poměr na dobu určitou 1 rok s tříměsíční zkušební dobou s možností prodloužení.
Mzda: dle Mzdového předpisu JU, po zapracování možnost výkonnostní prémie.
Strukturovaný profesní životopis a motivační dopis s označením „Referent/ka ÚVZ“ zašlete na e-mail: e-mail přes do 16. 4. 2023.
Uchazeči, kteří budou vybráni k osobnímu pohovoru, budou písemně informováni.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.