- Plný úvazek

Pracovní náplň: komplexní zajištění procesu přípravy a realizace výběrových řízení v souladu se zákonem a pravidly poskytovatelů dotací; metodická a poradenská činnost v oblasti veřejných zakázek pro potřeby JU; spolupráce s projektovými týmy a gestory projektů na JU a všemi pracovišti JU při procesu zadávání zakázek; komunikace s orgány státní správy, poskytovateli dotací, kontrolními orgány a dalšími institucemi ve věcech týkajících se problematiky veřejných zakázek; elektronické zadávání veřejných zakázek, resp. práce s informačními systémy veřejných zakázek.
Požadujeme: ukončené SŠ nebo VŠ vzdělání (nejlépe ekonomického či právního směru); organizační a komunikační schopnosti; samozřejmostí je znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook); nadstandardní pečlivost; flexibilitu, odolnost proti stresu a schopnost pracovat v týmu; ochotu se vzdělávat; výhodou je znalost nebo orientace v problematice veřejných zakázek, orientace v dotační politice a znalost vysokoškolského prostředí; znalost AJ výhodou.
Nabízíme: možnost profesního rozvoje; perspektivu zaměstnání; zaměstnanecké kurzy, další vzdělávání, závodní stravování.
Zaměstnanecké benefity: 5 týdnů dovolené, 4 dny indispozičního volna, dotované stravování nebo stravenky, zvýhodněné mobilní volání či bankovní služby u partnerské banky, MS Office zdarma pro soukromé využití, dětská skupina pro děti zaměstnanců přímo v kampusu apod.
Nástup: ihned nebo dle dohody.
Pracovní poměr: pracovní poměr na dobu určitou 1 rok s tříměsíční zkušební dobou s možností prodloužení.
Mzda: dle Mzdového předpisu JU, po zapracování možnost výkonnostní prémie.
Strukturovaný profesní životopis a motivační dopis s označením „Referent/ka ÚVZ“ zašlete na e-mail: e-mail přes do 16. 4. 2023.
Uchazeči, kteří budou vybráni k osobnímu pohovoru, budou písemně informováni.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?