- 30 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
Tradiční česká firma COOP Jednota, spotřební družstvo v Mikulově
• zpracovávání podkladů pro tvorbu akčního letáku
• nastavování akčních cen
• komplexní vyhodnocování úspěšnosti marketingových kampaní (dobrá znalost Excelu)
• správa e-shopu a webových stránek
• správa sociálních sítí a podílení se na vytváření obsahu
• spolupráce při tvorbě PR článků a reklamních textů
• spolupráce při plánování a tvorbě marketingových kampaní
• příprava marketingových materiálů
• komunikace s tiskárnou, reklamní agenturou a dalšími dodavateli reklamy
• SŠ vzdělání - výhodou obor grafiky, marketingu, reklamy a propagace
• řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič
• znalost grafických programů – Corel, Adobe InDesign
• uživatelská znalost MS Office – Word, Excel, PowerPoint, Outlook, SAP výhodou
• zodpovědný a kreativní přístup k plnění úkolů, pečlivost, samostatnost, dobré komunikační a
organizační schopnosti
• vysoké pracovní nasazení a příjemné vystupování
• odměny za nadstandardní výkon
• pozice vhodná pro absolventy
• nástup možný ihned
• 13. plat
• po zapracování možnost využití práce z domu (homeoffice)
• příspěvek na stravování, dovolenou, penzijní nebo životní pojištění
• odměny při životním a pracovním výročí
• parkování v blízkosti pracoviště
• moderní vybavení, klimatizovaná kancelář
• stabilní zaměstnání u ekonomicky silné společnosti

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.