Odborný referent/referentka

Olomouc
33.280 – 35.770 Kč

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Statutární město Olomouc hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

Výběrové řízení č. 2025/31,32
Druh práce: souhrnné práce při zajišťování koncepčních a rozvojových činností v oblasti nakládání s odpady, čistoty města zařazených v odboru městské zeleně a odpadového hospodářství
Zákonné předpoklady:

  • státní občanství ČR; občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru; popřípadě povolení k trvalému pobytu v České republice u fyzické osoby, která je cizincem a která není uvedena výše
  • dosažení věku 18 let
  • plná svéprávnost
  • bezúhonnost
  • odborná způsobilost
  • znalost českého jazyka
  • splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním právním předpisem

Požadovaná kvalifikace: vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání
Obor: zaměření na přírodní vědy, případně technické zaměření
Praxe: praxe v oboru a veřejné správě výhodou
Jiné požadavky:

  • znalost problematiky odpadového hospodářství obcí, příslušné legislativy a zákona o obcích
  • znalost zákona č. 541/2020 Sb., o odpadech, ve znění pozdějších předpisů a dalších předpisů v oblasti odpadového hospodářství
  • znalost zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů
  • celková orientace v problematice tvorba ochrany životního prostředí
  • dobrá znalost práce na PC (Word, Excel)
  • adaptabilita
  • analytické schopnosti
  • samostatnost
  • flexibilita
  • schopnost jednat s lidmi
  • ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům
  • řidičské oprávnění (skupina B)

Bližší specifikace pracovní činnosti:

  • kontrolní činnost v oblasti nakládání s odpady, dodržování legislativních předpisů v oblasti odpadového hospodářství a obecně závazné vyhlášky SMOl
  • vyřizování podnětů, oznámení a stížností
  • kontrolní činnost prováděných prací v oblasti nakládání s odpady a čistoty města
  • řešení přestupků v samostatné působnosti města

Přihláška – uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat:
(Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.)

  • jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem
  • druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li zájemcem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu
  • název pozice a číslo VŘ
  • datum a podpis uchazeče

K přihlášce je nutno přiložit:

  • strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností
  • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, (při podání přihlášky lze nahradit čestným prohlášením)
  • ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (při podání přihlášky lze připojit v prosté kopii)

Lhůta pro podání přihlášky: 22. 5. 2025 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty – později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení)
Způsob podání přihlášky:

  • poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc)
  • datovou schránkou (ID: kazbzri)
  • e-mailem (e-mail přes odpovědní formulář)
  • osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583)

Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

zájem
Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

VYHRAJ 1 000 Kč!

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

CHCI VYHRÁT