- 26 000 – 32 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Další požadavky: trestní bezúhonnost, znalost vedení evidence majetku, zásob, odpisování majetku, inventury majetku, práce s PC, orientace ve Wordu, Excelu, svědomitost, odpovědnost, výhodou zkušenost s manipulací s pokladní hotovostí. Náplň práce: vedení evidence majetku, provádění kontroly s účetní evidencí tohoto majetku, provádění inventury, zpracovávání inventarizačních seznamů, ověřování souladu fyzického a účetního stavu majetku, samostatné objednávání a přijímání zásob (kancelářské potřeby, čisticí prostředky, ostatní materiál), vydávání zásob a evidence zásob, provádění komplexní spisové služby, zastupování v pokladně soudu v době nepřítomnosti pokladní, vedení seznamu znalců a tlumočníků, provádění administrativních prací týkajících se správy soudu, vedení sběrných správních spisů, administrativní vedení autoprovozu. Zaměstnanecké výhody: stravenky, dovolená 25 dní, indispoziční volno 4 dny, zvláštní příplatek. Kontakt: e-mailem.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.