Co Vás u nás čeká a nemine? Příjem a zpracování objednávek od našich zákazníků. Péče o svěřené zákazníky – řešení jejich požadavků, apod. Příprava podkladů dle objednávek do výroby. Plánování a kontrola importů zakázek. Přehled o stavu materiálu na skladě – případné urgence na nákup. Práce s interním systémem K2 (znalost systému není podmínkou, rádi Vás zaučíme).
Jak si Vás představujeme? Plynule mluvíte anglicky (angličtinu využijete denně v psané i mluvené formě). V komunikaci se zákazníky jste prostě jednička.Máte zkušenost na obchodním oddělení? Výborně!
A co za Vaši výbornou práci dostanete? 13. plat. Poukázky Flexi Pass (1× za 3 měsíce). Krásná odpočinková zóna s ovocem a cukrovinkami. Příjemné venkovní prostředí. Dotovaná strava – můžete si vybrat z 5-ti jídel (cena: 30,– Kč). Práce v čistém klidném prostředí a v dobrém kolektivu. 4 týdny dovolené + 3 dny placeného volna navíc, tzv. sick days. Pevná pracovní doba (7:00 – 15:30). Malá pozornost k narozeninám, při narození dítěte a ke svatbě. Firemní akce.
Kontakt na tel. zobrazit tel. číslo od 7:00 do 15:30 hod, na mail: e-mail přes