- 45 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Náplň práce: zabezpečování nákupu svěřených materiálů (rozhodování o termínech a množství dodávek s ohledem na možnostni cash flow společnosti), vystavování obejdnávek, kontorla potvrzení, sledování termínů dodávek materiálů, každodenní komunikace s dodavateli o (aktuálníhc) dodávkách/obejdnávkách, realizace dopravy materiálů – import k přiděleným dodavatelům, sledování, vyhodnocování a optimalizace skladových zásob svěřených materiálů dle stanovených cílů, zpracování dlouhodobějších výhledů materiálových potřeb pro dodavatele, práce s disponováním svěřené části hotových výrobků, plánování výroby na základě zakázek s ohledem na kapacitní a materiálové možnosti výroby jak v ČR, tak v Hydře Vitenam, tvoba výrobních plánů, kontrola termínů plnění pro oba závody ČR a Vitenam, každodenní komunikace s obchodním oddělením v Německu a ČR, každodenní komunikace s vietnamskou pobočkou ohledně plánování a zásobování, spolupráce na plnění cílů oddělení a společnosti.
Požadujeme: min. SŠ vzdělání, výborná znalost AJ podmínkou (každodenní komunikace se zahraničními dodavateli, obchodníky v Německu a pobočkou ve Vietnamu), NJ výhodou, praxe a zkušenosti se zásobováním a plánováním výroby (materiálový disponent či plánovač výroby) – výhodou, dobrá uživatelská znalost MS Office, časová flexibilita, spolehlivost, zodpovědnost, samostatnost, organizační a komunikační schopnosti, kreativní a iniciativní přístup k práci, odolnost vůči stresu, logické myšlení.
Nabízíme: nástup možný ihned, smlouva na dobu neurčitou, možnost uplatnění znalosti cizích jazyků a další vzdělávání v cizích jazycích, možnost seberealizace, firemní benefity, zajímavou a zodpovědnou práci ve 100%-ně exportní společnosti, pružnou pracovní dobu. V případě zájmu zašlete životopis na e-mail: e-mail přes .V případě dotazů volejte: zobrazit tel. číslo .
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.