- 31 000 – 33 700 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

První kontakt e-mailem nebo telefonicky ( Po – Pá 8 – 15 hod.)
Máte obchodního ducha a chcete se podílet na designu a interiéru v českých domovech?
Hledáme mezi sebe ambiciózního člověka se zájmem se učit novým věcem. S příjemným vystupováním, výbornou komunikační schopností, prodejní dovedností s orientací na zákazníka, technické cítění a prostorové vnímání.
Pokud jste to právě Vy, ozvěte se nám na pracovní pozici:
„TECHNICKÝ A PRODEJNÍ ASISTENT – ASISTENTKA MALOOBCHODNÍHO PRODEJE NÁBYTKU VE VRANOVICÍCH.“
Vaše pracovní náplň bude pestrá:
budete se aktivně podílet na prodeji, budete zodpovědní za svěřené zakázky, chod a vzhled naší prodejny.
Denně budete komunikovat osobně, telefonicky i písemně se zákazníky a poskytovat jim odborné poradenství v oblasti vybavení interiérů.
Budete jezdit na zaměřování, následně zpracovávat 3D návrhy v programu PRO100 (znalost je výhodou – ne podmínkou) a nakonec vytvoříte cenovou kalkulaci s nabídkou pro zákazníka.
Součástí pracovní náplně je montáž výstavního zboží na prodejně i realizace zakázek s naším montážníkem.
Ochota pracovat v turnusových týdenních směnách:
ranní: 7h – 15:30h, odpolední: 9h – 17h (zimní čas) / 9:30 – 18h (letní čas)
a každá třetí So: 8h – 11h
Zaměstnání nabízí stabilní rodinná moravská firma NÁBYTEK MIKULÍK s.r.o. ve Vranovicích, jejíž vizí je kvalitní moravský produkt, skvělý obchod, spokojený zákazník a podpora českého trhu.
Místo výkonu práce: Lipová 692, 691 25 Vranovice
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?