- 70 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Hledám šikovného "onlajňáka", člověka, kterému pojem SEO není cizí, ví, jak analyzovat aktivity na soc. médiích a správa webových stránek je jeho zálibou.
Vadí Vám, že v našem kraji je málo takových šancí? Tak tady ji máte, online marketing v pravém slova smyslu a to v centru Hradce Králové.
Společnost, pro kterou byste pracovali, zaštiťuje v ČR obchodní aktivity nadnárodním výrobním závodům v oblasti dřevozpracujícího průmyslu - rodinné prostředí v kanceláři, mezinárodní vliv na činnosti.
Hlavní úkoly:
- převzetí online aktivit ze zahraniční centrály na místní působení
- první rok především správa webu, úpravy
- propagace webu pomocí moderních nástrojů, aktivity na sociálních sítích
- po delší době přijde na řadu, tvorba newsletterů, optimalizace webu pro vyhledávače (PPC a jiné)
- některé činnosti bude třeba pouze koordinovat skrz externí spolupráci s agenturami apod.
Očekáváme tyto dovednosti:
- zkušenost s jakýmkoli působením v online marketingu
- znalost alespoň správy webu nebo působení na soc.sítích
- základy užívání HTML/CSS (pro správu webu) jsou výhodou
- schopnost analyzovat data (např. Google Analytics, Excel apod.)
- anglický jazyk min. B2 úroveň (pravidelný kontakt se zahraničím)
Pracovní okolnosti a nabídka:
- kancelář v centru Hradce Králové v klidné lokalitě a s malým kolektivem
- spolupráce s dalšími 2 členy v kanceláři + kolegové v zahraničí
- cestování v rámci meetingů do zahraničí (2-3x za rok), první měsíce kvalitní zaškolení v zahraničí
- pravidelný příjem, který se nastaví dle Vašich zkušeností
- budete pracovat pro úspěšnou společnost, která působí již v 7 státech
- pracovní doba je flexibilní a lze si ji upravovat
- týden dovolené navíc a příspěvek na stravování

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.