- Plný úvazek
Aktualizace 6. 12. 2019, 5. 9. 2019, 21. 6. 2019, 21. 5. 2019, 2. 4. 2019
Požadujeme – min. SŠ vzdělání v oboru nebo praxe v účetnictví min. 3 roky, znalost účetnictví, českých účetních standardů, zákonných hlášení a ostatních předpisů pro řádné vedení účetní agendy, prokazatelná praktická zkušenost se sestavováním měsíční účetní závěrky a roční účetní závěrky, zkušenost s ekonomikou a zajištěním controllingových činností ve středně velkém podniku, zkušenost s jednáním se správcem daně, auditorem, finančním úřadem, pokročilá znalost práce s MS Excel, výborné organizační a analytické schopnosti, samostatnost, schopnost určit priority, smysl pro pečlivost a pořádek, výhodou – znalost AJ nebo NJ.
Náplň práce – kontrola formálních náležitostí a věcného obsahu účetní dokumentace, vedení účetnictví, kontrola účetního deníku, hlavní knihy, daňové evidence, daně z příjmu, daňových přiznání, sestavování statistických výkazů a shromažďování podkladů pro audit, případně jiné výkazy, vykonávání analytické činnosti v rámci ekonomického hodnocení a reportů, zodpovědnost za tvorbu a kontrolu finančního plánu, budgetů, forecastingů, komunikace se státními i nestátními institucemi.
Výše mzdy dle kvalifikace, praxe a výsledků, nástup možný ihned.
Životopis zaslat na e-mailovou adresu: e-mail přes
Pracoviště: Třinec



