- 60 000 – 110 000 Kč
- Plný úvazek
Místo výkonu práce : Vyšehradská 320/49, Praha 2
Způsob prvního kontaktu : e-mailem –
Kontaktní osoba : paní Simona Poláková
Upřesňující informace : POŽADUJEME – min. SŠ vzdělání s maturiou, praxe v oboru vítána
výborná znalost MS Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint)
Popis pracovní činnosti : zpracování podkladů pro mzdy zaměstnanců, vystavování faktur v rozsahu 50 – 100 denně, vymáhání pohledávek, vedení podrobných soupisů účetních dokladů pro účetní firmu, vedení pokladních knih. Prosíme zasílat CV – předem

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.