- 34 000 – 36 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek

KOHO HLEDÁME?
Do týmu hledáme pečlivého, zodpovědného a spolehlivého kolegu s organizačními a komunikačními schopnostmi, který má rád administrativu a dokáže samostatně řešit přidělené úkoly.
CO BUDE VAŠÍ NÁPLNÍ PRÁCE:
" prezentace volných pracovních pozic na sociálních sítích, organizace výběrových řízení,
" vstupní seznámení zaměstnanců, zajištění jejich potřebného vybavení a přístupů, zavedení zaměstnance do mzdového systému, evidence docházky, organizace pravidelných školení zaměstnanců,
" zajištění provozu budovy – opravy, revize a úklid,
" komunikace s dodavateli energií, telekomunikačních a IT služeb,
" zpracování podkladů pro evidenci odpadů,
" evidence, správa a nákup majetku,
" nákupy k zajištění provozu,
" koordinace provozu jídelny,
" organizace firemních akcí,
" různé administrativní práce dle potřeby,
" spolupráce na dotačních projektech.
URČITĚ SE PŘIHLASTE, POKUD
" máte organizační schopnosti,
" jste komunikativní,
" hledáte rozmanitou náplň práce,
" jste zodpovědná/ý, samostatná/ý, pečlivá/ý, spolehlivá/ý,
" rozumíte si s počítačem, máte rádi práci s čísly a tabulkami
NABÍZÍME
" práci ve stabilní a dynamické společnosti,
" příjemné pracovní prostředí,
" plný pracovní úvazek,
" motivující finanční ohodnocení,
" firemní stravování a další benefity.
Životopis zasílejte na: e-mail přes , případně tel.: zobrazit tel. číslo
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?