- 35 000 – 55 000 Kč
- Plný úvazek
Služba na tomto služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu neurčitou. Bude-li na základě výsledku výběrového řízení na volné služební místo zařazená osoba, která dosud úspěšně nevykonala úřednickou zkoušku, přijme se tato osoba do služebního poměru na dobu určitou, a to s trváním 12 měsíců. Do doby, než úspěšně vykoná úřednickou zkoušku v oboru služby, které je k danému služebnímu místu přiřazeno, bude jí příslušet nejnižší platový tarif v platové třídě stanovené pro služební místo, na něž bude zařazena. Má-li být na základě výsledku výběrového řízení na volné služební místo zařazena osoba, která není státním zaměstnancem, nebo osoba, která dosud úspěšně nevykonala úřednickou zkoušku, stanoví se jí zkušební doba v délce 6 měsíců.
Předpokládaným dnem nástupu na služební místo je 1. července 2017.
Služební místo je zařazeno podle Přílohy č. 1 k zákonu do 10. platové třídy.
Služba zahrnuje zejména: komplexní výkon agendy při správě daní ve složitých případech správy daní, provádí daňové kontroly a místní šetření se zaměřením na daň z přidané hodnoty včetně vyhotovení zpráv o kontrole a jejich projednání s daňovým subjektem, provádí vyhledávací činnost, zpracovává podklady pro řízení o opravných prostředcích, zpracovává stanoviska pro daňová řízení vedená jinými útvary na vyžádání, plní další úkoly na příkaz nadřízeného představeného, které svou náročností odpovídají nejvyšší platové třídě, do které je státní zaměstnanec zařazen.
Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 14. června 2017, tj. v této lhůtě zaslané služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu:
Finanční úřad pro Středočeský kraj, Na Pankráci 1685/17,19, 140 00 Praha 4, nebo osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese, případně na podatelnu Územního pracoviště v Nymburku, Bedřicha Smetany 55, 288 02 Nymburk.
Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu služebního úřadu , nebo prostřednictvím veřejné datové sítě do datové schránky ID: 6sxny3p.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotvírat“ a slovy „Výběrové řízení na služební místo č. 211119 – vrchní referent / rada Oddělení kontrolní I“.
Výběrového řízení na výše uvedené služební místo se v souladu se zákonem může zúčastnit žadatel, který: splňuje základní předpoklady stanovené zákonem, tj.: 1) je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru. 2) dosáhl věku 18 let, 3) c) je plně svéprávný , 4) e) dosáhl vzdělání stanoveného zákonem pro toto služební místo [§ 25 odst. 1 písm. e) zákona], tj. vyšší odborné vzdělání nebo bakalářský studijní program;(vysvědčením o absolutoriu a diplomem absolventa vyšší odborné školy, nebo vysokoškolským diplomem). 5) má potřebnou zdravotní způsobilost
K žádosti dále žadatel přiloží: strukturovaný profesní životopis,
Bližší informace poskytne:
Ing. Taťána Loudová
ředitel Odboru kontrolního
Finanční úřad pro Středočeský kraj
Územní pracoviště v Nymburku
Bedřicha Smetany 55, Nymburk 2
tel: zobrazit tel. číslo ,
e-mail: e-mail přes

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.